کد خبر : 1694709 | 19 تیر 1399 ساعت 10:46 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سوارز به پیروزی سخت بارسا مقابل اسپانیول

لوئیس سوارز ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا معتقد است که باید در هر سه بازی آینده خود به پیروزی دست پیدا کند.

واکنش سوارز به پیروزی سخت بارسا مقابل اسپانیول

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بسیاری گمان می کردند بارسلونا در دیدار مقابل تیم قعر جدولی اسپانیول کار دشواری پیش رو نداشته باشد اما برخلاف انتظار روند دربی کاتالونیا برای بلوگرانا بسیار پیچیده جلو رفت ولی آن ها نهایتا موفق شدند با تک گل لوئیس سوارز به پیروزی دست پیدا کنند تا فاصله خود را با رئال مادرید به یک امتیاز کاهش داده باشند.

 

ستاره اروگوئه ای با گلزنی در دیدار دیشب بارسلونا مقابل اسپانیول به سومین گلزن تاریخ باشگاه کاتالانی تبدیل شد. سوارز در پایان بازی گفت: " هدف ما پیروزی در هر سه بازی باقیمانده است بعد از آن باید صبر کنیم تا رقیب مان امتیاز از دست بدهد اما با این حال فقط به پیروزی در بازی های خودمان فکر می کنیم."

 

 

1509695

 

 

سوارز در ادامه گفت: " ما می‌دانستیم که به دلیل وضعیت اسپانیول در جدول، کار بسیار دشواری مقابل آنها خواهیم داشت. بعد از بازی روز یکشنبه مقابل ویارئال، خسته بودیم و این موضوع کاملاً مشخص بود. با این وجود نکته مهم این است که پیروز شدیم و به شمار امتیازات خود اضافه کردیم."

 

سوارز در پایان به حمایت از کیکه ستین پرداخت و گفت: " این مربی است که درباره همه زمینه ها تصمیم می گیرد. او باید سیستم خوبی پیاده کند و ما نیز همواره از او حمایت خواهیم کرد.",پپپپپ

دیدگاه‌ها