کد خبر : 1694714 | 19 تیر 1399 ساعت 11:30 | 46.8K بازدید | 2 دیدگاه

برد مهم بارسا در شب اشک ها و لبخندها(عکس)

نشریه کاتالانی اسپورت تیتر اصلی امروز خود را به پیروزی شب گذشته بارسلونا مقابل اسپانیول اختصاص داده‌ است.

برد مهم بارسا در شب اشک ها و لبخندها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در اولین لحظات بامداد امروز دو تیم بارسلونا و اسپانیول در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه حساس و پر برخورد نهایتاً با تک گل ستاره اروگوئه‌ای بلوگرانا یعنی لوئیس سوارز به سود این تیم خاتمه یافت؛ موضوعی که باعث شد بارسا همچنان به کسب قهرمانی در رقابت‌های لالیگا امیدوارم ماند و موقتاً فاصله خود را با رئال مادرید به یک امتیاز کاهش دهد.

 

مسابقه دیشب دو تیم اما تنها برای بارسلونا از اهمیت بالایی برخوردار نبود و اسپانیول نیز نیاز ویژه ای به کسب امتیاز در نوکمپ داشت چرا که این تیم در قعر جدول قرار گرفته و شکست برابر بارسا می توانست سقوط این تیم را به دسته دو فوتبال اسپانیا قطعی کند؛ اتفاقی که نهایتا رخ داد و اسپانیول با شکست در این مسابقه به دسته پایین تر سقوط کرد.

 

حالا و در همین رابطه نشریه کاتالانی اسپورت صفحه اصلی امروز خود را به دربی کاتالونیا اختصاص داده است؛ دیداری که یک طرف آن به امیدواری برای بارسا و سمت دیگر به ناراحتی و ناامیدی اسپانیول بعد از سقوط به دسته پایین تر اختصاص داشت.

 

 

1509698

اسپورت با تیتر "اشک و لبخند" به پیروزی امیدوارکننده بارسا در بازی دیشب مقابل اسپانیول اشاره کرده و نوشته است که اسپانیول با تک گلی که لوئیس سوارز وارد دروازه این تیم کرد، راهی دسته پایین تر شد.

دیدگاه‌ها