کد خبر : 1694760 | 19 تیر 1399 ساعت 16:23 | 21.4K بازدید | 1 دیدگاه

در انتظار نتیجه تست دوم

زیدان فاش کرد؛ وینیسیوس مشکوک به کرونا

غیبت وینیسیوس در تمرین امروز رئال شائبه مصدومیت او را مطرح کرد ولی زین الدین زیدان خبر از مشکلی دیگر برای ستاره جوان برزیلی داد.

زیدان فاش کرد؛ وینیسیوس مشکوک به کرونا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز آخرین تمرین قبل از بازی با آلاوس را انجام داد در حالی که مارسلو و وینیسیوس در آن حضور نداشتند. هر دو بازیکن روز گذشته بدون مشکل تمرین کرده بودند و انتظار می رفت برابر آلاوس هم به میدان بروند.

در حالی که تصور می شد دلیل غیبت وینیسیوس مصدومیت باشد اما زیدان مساله ای دیگر را مطرح کرد.

 

 

1509741

 

 

سرمربی فرانسوی در نشست خبری بازی با آلاوس و در مورد دلیل غیبت وینیسیوس گفت:« وینیسیوس به خاطر احتیاط در تمرین امروز غایب بود و نه مصدومیت. پزشک تیم به من گفت که در آزمایش کرونای وینیسیوس مشکلی پدید امده و او قرار است امشب مجددا تست بدهد. از این مشکلات ممکن است رخ دهد و من هم در چنین وضعیتی اجازه ندارم تا بازیکن را در تمرین بپذیرم. او در قرنطینه است تا نتیجه تست جدیدش بیاید.

امیدوارم چیز خاصی نباشد و فردا بتواند ما را مقابل آلاوس همراهی کند.»

 

 

1509739

 

 

لازم به ذکر است که لوکا یوویچ ستاره صرب رئال نیز به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونای دوستش اجازه تمرین ندارد و به قرنطینه رفته است.

 

زیدان در ادامه کنفرانس و در مورد بازی با آلاوس گفت:« بازی دشواری خواهد بود چون ما برای قهرمانی می جنگیم و آلاوس برای فرار از سقوط. باید به روند پیروزی های مان ادامه دهیم و برای این مهم نیز آماده ایم. اطمینان دارم که بازی ساده ای نخواهیم داشت.»

 

فتح لالیگا:« بازی فردا یک فینال برای ماست و هنوز هیچ چیز مشخص نیست. بارسلونا دیروز پیروز شد و فکر می کنم نبرد قهرمانی تا روز پایانی ادامه داشته باشد. با انگیزه ایم و به چیزی جز پیروزی در بازی های باقیمانده فکر نمی کنیم.»

 

 

1484122

 

 

یوویچ در قرنطینه:« با پزشکان صحبت کردم و شما هم اطلاعات کافی را دارید. او امروز با ما تمرین نکرد و امیدوارم سریع تر بتواند به تمرینات اضافه شود. یوویچ مهاجم خوبی است و این را در فرانکفورت با زدن گل های زیاد ثابت کرد ولی جوان است و ممکن است اشتباهاتی از او سر بزند. روی او برای فصل بعد نیز حساب می کنم.»

 

وضعیت ادن هازارد:« مشکل ادن جدی نبود و برطرف شده است. او امروز بدون مشکل تمرین کرد و امیدوارم در 4 بازی باقیمانده و سپس بازی با سیتی در دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، بتواند تیم را همراهی کند. ادن در دو بازی قبلی نیز می خواست بازی کند ولی ریسک نکردیم.»

 

 

1509606

 

 

غیبت مارسلو:« او مصدومیتی جزئی دارد و امروز تمرین نکرد. ترکیب اصلی بازی فردا را انتخاب کرده ام ولی تا فردا صبر خواهیم کرد.»

 

تماشای بازی های بارسا:« بله  من همه بازی ها را تماشا می کنم ولی از من نخواهید در مورد خوب یا بد بودن سبک بازی این تیم حرف بزنم.»

 

 

 

 

دیدگاه‌ها