کد خبر : 1694765 | 19 تیر 1399 ساعت 17:30 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای دیاریو اسپورت

اینتر و تنبیه لائوتارو به خاطر مذاکره با بارسلونا

ستاره آرژانتینی اینتر احتمالا در چند بازی پیش روی اینتر روی نیمکت خواهد نشست و از ترکیب اصلی کنار گذاشته خواهد شد.

اینتر و تنبیه لائوتارو به خاطر مذاکره با بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا هفته ها به دنبال جذب لائوتاور مارتینز بود ولی حالا شانس به خدمت گرفتن ستاره آرژانتینی را از طریق فعال کردن بند فسخ او از دست داده است.

زمان فعال سازی بند آزادسازی لائوتارو مارتینز دو روز پیش به پایان رسسد و مدیران اینتر امیدوار هستند که این محرک مناسبی برای جلوگیری از انتقال ستاره 22 ساله بارسلونا شده و باعث تمدید قرارداد لائوتارو با اینتر گردد. ستاره آرژانتینی در قرارداد فعلی اش بند آزادسازی به ارزش 111 میلیون یورو داشت، اما این بند فقط تا تاریخ 7 جولای برای تیم های غیر ایتالیایی قابل فعال شدن بود.

 

 

1507837

 

 

در دوران قرنطینه، رسانه های کاتالونیا خبر از توافق شخصی بارسا با لائوتاور داده بودند ولی باشگاه اینتر در نهایت تسلیم فشار باشگاه کاتالان نشد.

لائوتاور از زمان شروع مجدد سری آ نتوانسته درخشش خاصی داشته باشد و از فرم سابق خود فاصله گرفته است. او برابر بولونیا یک پنالتی حساس را از دست داد در حالی که می توانست تیمش را 2-0 پیش بیندازد اما در نهایت بازی با برتری 1-2 بولونیا به اتمام رسید.

5 بازی متوالی بدون گلزنی و از دست دادن یک پنالتی حساس در کنار مذاکرات مخفیانه با بارسلونا در حالی که هنوز سه سال دیگر با اینتر قرارداد دارد، باعث شده تا باشگاه ایتالیایی اقدام به تنبیه لائوتارو کرده و در بازی های آتی، او از روی نیمکت نظاره گر هم تیمی هایش خواهد بود.

 

 

1504281

 

 

این ادعایی است که دیاریو اسپورت نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا مطرح کرده و از آن به عنوان خبری خوب برای باشگاه کاتالان نام برده است. اسپورت معتقد است تبعید لائوتارو به نیمکت، او را بیش از پیش به سمت بارسا سوق خواهد داد.

بارسلونا خوشبین است با اتمام فصل و در مذاکرات مستقیم با اینتر، بر سر معاوضه بازیکن به توافق رسیده و به این ترتیب لائوتارو را جذب کند.

لازم به ذکر است که اینتر امشب در دیداری حساس به مصاف هلاس ورونا خواهد رفت.

دیدگاه‌ها