کد خبر : 1694795 | 19 تیر 1399 ساعت 21:30 | 16.3K بازدید | 1 دیدگاه

ریوالدو: بارسلونا به جای لائوتارو، نیمار را برگرداند

ریوالدو اسطوره برزیلی می‌گوید بارسلونا باید به جای تلاش برای جذب لائوتارو برای بازگرداندن نیمار به نوکمپ تلاش کند.

ریوالدو: بارسلونا به جای لائوتارو، نیمار را برگرداند

به گزارش "ورزش سه"، ریوالدو، اسطوره برزیلی که سابقه حضور در بارسلونا را دارد می‌گوید این باشگاه باید به جای تلاش برای جذب لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی اینترمیلان تلاش خود را به بازگرداندن نیمار به نوکمپ معطوف کند چرا که حضور نیمار در بلوگرانا به مسی اجازه می‌دهد کمی استراحت کند.

 

 

بارسا این شانس را داشت که لائوتارو را به قیمت ۱۱۱ میلیون یورو به خدمت بگیرد ولی مهلت استفاده از بند آزادسازی او روز سه شنبه این هفته به پایان رسید و خبری از حضور او در نوکمپ نبود. با این حال گفته می‌شود بارسلونا همچنان امیدوار به جذب لائوتارو در تابستان جاری است. در صورت انتقال لائوتارو به نوکمپ احتمال بازگشت نیمار به این تیم از پاری سن ژرمن بسیار کاهش می‌یابد.

 

1504823

 

ریوالدوه اسطوره برزیلی بارسلونا در این باره گفت: " مهلت بند آزادسازی لائوتارو مارتینز اخیراً منقضی شد. حالا اینتر می‌تواند برای فروش او پول بیشتری بخواهد. ظاهراً اینتری‌ها می‌خواهند قرارداد او را تمدید کرده و حفظش کنند. به همین خاطر من معتقدم بارسا امسال تابستان باید اولویتش را بازگرداندن نیمار تعریف کند".

 

1509783

 

ریوالدو در ادامه گفت: " نیمار برای بارسلونا بهترین انتقال ممکن خواهد بود چون او اولاً روحیه تیم را بالا می‌برد و با توجه به اینکه می‌تواند یک تنه نتیجه بازی‌ها را عوض کند در نتیجه مسی می‌تواند گاهی اوقات استراحت کند و دیگر لازم نیست در تک تک بازی‌ها از او استفاده شود".

 

 

دیدگاه‌ها