کد خبر : 1694780 | 19 تیر 1399 ساعت 20:00 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

رافائل فن در فارت

مگوایر با این استعداد اندک چرا اینقدر پول می‌گیرد؟

رافائل فان درفارت با انتقاد شدید از هری مگوایر می‌گوید اینکه او با چنین استعداد اندکی چنین دستمزد هنگفتی می‌گیرد در واقع مایه تمسخر باشگاهی مثل منچستریونایتد است.

مگوایر با این استعداد اندک چرا اینقدر پول می‌گیرد؟

به گزارش "ورزش سه"، رافائل فن در فارت، ستاره سابق فوتبال هلند که سابقه درخشش در باشگاه هایی مثل تاتنهام و رئال مادرید را داشته با انتقاد تند از هری مگوایر دفاع وسط ملی پوش انگلیسی باشگاه منچستریونایتد او را به بی استعدادی متهم کرد و گفت اینکه مگوایر با این سطح استعداد از یونایتد چنین دستمزد هنگفتی می‌گیرد عملاً مایه تمسخر این باشگاه می‌شود.

 

1509759

 

یونایتد تابستان گذشته مگوایر را با رقم ۸۰ میلیون پوند از لستر خریداری کرد تا رکورد جهانی خرید یک مدافع را بشکند. موایر هفته گذشته در جریان دیدار یونایتد مقابل بورنموث در زمان به ثمر رسیدن گل اول بورنموث لایی خورد تا به شدت مورد انتقاد واقع شود. فان در فارت یکی از شدیدترین انتقادها را به او  وارد کرده است.

 

1508420

 

فن در فارت در گفتگو با تلویزیون هلندی زیگو گفت: " فکر کنم مگوایر هر روز وقتی به خانه می رود به همسرش می‌گوید امروز خراب کردم ولی مهم نیست، کلی پول درمی‌آورم. آنها واقعاً فکر می‌کنند من خوبم. جدی می گویم، مگوایر به نظرم دارد به همه می خندد".

 

دیدگاه‌ها