کد خبر : 1694789 | 19 تیر 1399 ساعت 21:05 | 19.2K بازدید | 5 دیدگاه

جولین لسکات

بعد از مسی و رونالدو، استرلینگ بهترین است

هم تیمی سابق رحیم استرلینگ در تیم ملی انگلیس می‌گوید در دنیای امروز فوتبال تنها مسی و رونالدو نسبت به او فوتبالیست‌های بهتری هستند.

بعد از مسی و رونالدو، استرلینگ بهترین است

به گزارش "ورزش سه"، جولین لسکات هم تیمی سابق رحیم استرلینگ در تیم ملی انگلیس از او به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های حال حاضر دنیا یاد کرده و می‌گوید امروز در دنیای فوتبال تنها مسی و رونالدو نسبت به او بازیکنان بهتری هستند.

 

استرلینگ ۲۵ ساله امسال با اینکه نتوانست به همراه سیتی برای سومین سال پیاپی فاتح لیگ برتر انگلیس شود ولی فصل درخشانی را پشت سر گذاشت و در ۲۹ بازی لیگ برتر برای تیمش ۱۴ گل به ثمر رسانده و ۳ پاس گل داد.

 

1509775

 

جولین لسکات که سابقه هم بازی بودن با استرلینگ را در تیم ملی انگلیس داشته با ستایش از او می‌گوید استرلینگ این روزها سومین فوتبالیست برتر دنیا است.

 

این ملی پوش سابق انگلیسی در گفتگویی رسانه‌ای گفت: " رحیم خودش را به رده بهترین‌ها دنیا رسانده. استرلینگ را باید یکی از بهترین مهاجمین مایل به کناره دنیا دانست. اگر او را به خاطر درخششی که نشان داده ستایش نکنید یعنی چیزی از فوتبال نمی فهمید".

 

لسکات در ادامه ستایش خود از رحیم استرلینگ گفت: " فوتبالیست‌هایی مثل مسی و رونالدو هستند که هر فصل ۵۰ گل می‌زنند. آنها ابر فوتبالیست هستند. ولی در رده دوم به نظر من رحیم حتماً حضور دارد و یکی از بهترینها است".

 

 

دیدگاه‌ها