کد خبر : 1694794 | 19 تیر 1399 ساعت 21:05 | 17.5K بازدید | 2 دیدگاه

دفاع نمی‌کنیم ولی هدف ما گل نخوردن است؛

مهاجری: منتظر اشتباه پرسپولیس هستیم

سرمربی ماشین‌سازی تاکید کرد به دنبال استفاده از اشتباهات پرسپولیس و کسب پیروزی هستند.

مهاجری: منتظر اشتباه پرسپولیس هستیم

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا مهاجری در نشست خبری قبل از دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و پرسپولیس اظهار کرد: خوشحال هستم که بعد از یک سال دوباره در تبریز کنفرانس خبری دارم و در این شهر کار می‌کنم. درست است شرایط ما با سال گذشته تفاوت دارد، اما خدا را شکر از یک منطقه فوتبال‌خیز، به یک منطقه فوتبال‌خیز دیگر آمدم که فوتبال در وجود آنهاست و تیم‌شان را دوست دارند.

 

او ادامه داد: جا دارد از تماشاگران خوب قائم‌شهری، تیم نساجی، مالک و مدیران این باشگاه تشکر کنم که در زمان حضورم در آنجا، از من حمایت کردند و خاطرات خوبی را برای یکدیگر رقم زدیم. امیدوار هستم نساجی در ادامه لیگ موفق باشد.

 

سرمربی ماشین‌سازی اضافه کرد: امیدوار هستم امانتی که به ما سپرده را محافظت کنیم و به سلامت به سرمنزل مقصود برسانیم. یک مقدار شرایط سخت است و زمان محدودی با بازی‌های فشرده و وضعیت حساس تیم داریم.

 

مهاجری تصریح کرد: بخاطر زمان کمی که برای شروع کارمان در ماشین‌سازی و دیدار با نفت مسجدسلیمان تاکنون داشتیم، فقط توانستیم از نظر مسائل ذهنی و روانی با بچه‌ها کار کنیم.

 

او با اشاره به عملکرد تیمش برابر نفت مسجدسلیمان گفت: بخاطر اینکه دو بازی پیاپی سنگین در خوزستان داشتیم، مجبور بودیم  فقط مباحث سایه‌زنی را پیش ببریم. در نیمه دوم اصلا فوتبال قابل قبول و در حد نام ماشین‌سازی ارائه ندادیم ولی در نیمه دوم توانستیم فوتبال قابل قبولی به نمایش بگذاریم و چند بار هم خودمان را در آستانه گلزنی قرار دادیم که واکنش گلر آنها و بی‌دقتی بازیکنان ما موجب شد تا امتیاز حساسی را در مسجدسلیمان از دست بدهیم.

 

سرمربی ماشین‌سازی با بیان اینکه مسابقه حساسی برابر پرسپولیس خواهیم داشت، ابراز کرد: آنها نیاز به تعریف و تمجید من ندارند چراکه سه دوره پیاپی قهرمان لیگ برتر شدند و امسال هم شانس اول قهرمانی هستند ولی می‌توانم به مردم خوب تبریز و آذربایجان قول بدهم که بچه‌های ما واقعا می‌خواهند جبران کنند و نتایج بهتری بگیرند.

 

مهاجری تاکید کرد: بازیکنان ما نیاز به اعتماد به نفس و خودباوری دارند که با توجه فشردگی مسابقات و دو بازی سنگینی که داشتیم، بیشتر روی مسائل روانی و شکل‌های سایه‌زنی کار کردیم. امیدوار هستیم فردا ضمن ارائه یک بازی خوب، نتیجه لازم را هم به دست آوریم که البته دور از انتظار هم نیست.

 

او عنوان کرد: تمام تلاش‌مان را برای کسب پیروزی و نتیجه گرفتن مقابل پرسپولیس انجام می‌دهیم، اما همه چیز دست ما نیست. استراتژی ما گل نخوردن و ایجاد موقعیت گلزنی است. می‌دانید که اگر به پرسپولیس فرصت بدهید، استفاده می‌کند.

 

سرمربی ماشین‌سازی یادآور شد: سال گذشته نمایش پایاپای و حتی برتر نسبت به پرسپولیس داشتیم و تا لحظات آخر بازنده نبودیم، اما متاسفانه یک لحظه غفلت موجب شد تا نتیجه را از دست بدهیم. توان ما این است که دروازه‌مان را بسته نگه داریم و از این روند به پرسپولیس گل بزنیم، نه اینکه صرفا کار دفاعی انجام دهیم. باید یک نمایش منطقی نسبت به شرایط و توان‌مان داشته باشیم.

 

مهاجری درباره عدم انجام پنج تعویض در دیدار اخیرشان اظهار کرد: در بازی گذشته ۴ تعویض انجام دادیم، اما ما باید ببینیم تعویض کیفیت کارمان را بالا می‌برد یا نه. هر زمان که نیاز به تعویض بود، باید انجام دهیم و ما در دیدار اخیرمان با توجه به نیاز تیم دو تعویض در بین نیمه و دو تعویض هم در حین مسابقه داشتیم تا شرایط بازی را برگردانیم.

 

او ادامه داد: باید کیفیت نیمکت را برای تعویض در نظر بگیریم، نه اینکه بخواهیم قطعا هر ۵ تعویض را داشته باشیم، اما کیفیت کارمان را از دست بدهیم چون این کارها منطقی نیست. اگر تعویض‌ها به کار تیمی و توان دفاعی و هجومی تیم ما کمک کند، قطعا از حداکثر ظرفیت تعویض بهره می‌بریم.

 

سرمربی ماشین‌سازی با بیان اینکه هدف ما گرفتن سه امتیاز مقابل پرسپولیس است، عنوان کرد: می‌دانید که فوتبال نیاز به کار، تلاش و تمرین دارد و باید به زحمت به هدف خود برسید. هرچه جلو می‌رویم، ریسک زیادی بخاطر نداشتن تمرینات زیاد نداریم و منتظر استفاده از اشتباهات حریف هستیم.

 

دیدگاه‌ها