کد خبر : 1694816 | 19 تیر 1399 ساعت 23:33 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی و تکذیب شایعه پیوستن خامس به اورتون

کارلو آنچلوتی شایعات درباره پیوستن خامس رودریگز ستاره کلمبیایی رئال مادرید به تیمش اورتون را تلویحاً تکذیب کرد.

آنچلوتی و تکذیب شایعه پیوستن خامس به اورتون

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه در روزهای اخیر شایعاتی درباره انتقال خامس رودریگز ستاره کلمبیایی رئال مادرید به اورتون مطرح شده، کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون این شایعات را به صورت تلویحی در کرد. آنچلوتی در پاسخ به پرسش های خبرنگاران گفت خامس را دوست دارد ولی معتقد است او در رئال ماندگار خواهد شد.

 

آینده خامس در برنابئو در ماه های اخیر با شایعات زیادی همراه بوده. خامس ۲۸ ساله تابستان گذشته بعد از دو سال حضور قرضی در بایرن مونیخ به رئال بازگشت. خامس امیدوار بود در تیم زیدان جایگاهی ثابت بدست بیاورد ولی او در فصل جاری تا کنون تنها ۱۴ بار برای رئال به میدان رفته و اخیراً وارد آخرین سال قرارداد خود با باشگاه اسپانیایی شده.

 

1509814

 

آنچلوتی که شش سال پیش زمانی که هدایت رئال را به عهده داشت، خامس را اولین بار به این تیم منتقل کرده بود درباره شایعات اخیر درباره انتقال خامس به اورتون و همراه شدن دوباره او با شاگرد سابقش این شایعات را تلویحاً رد کرد.

 

سرمربی در این باره گفت: " خامس رودریگز؟ من او را به عنوان یک بازیکن خیلی دوست دارم. وقتی من رئال را ترک کردم خامس هم با من به بایرن آمد. ولی بعد از آن که من به ناپولی رفتم شایعات درباره پیوستن او به ناپولی قوت گرفت که فقط شایعه بود. حالا هم شایعه پیوستن او به اورتون بالا گرفته".

 

آنچلوتی به روزنامه انگلیسی گاردین گفت: " راستش را بخواهید من خامس را خیلی دوست دارم ولی او بازیکن رئال مادرید است و به نظر من فعلاً بازیکن رئال خواهد ماند".

 

دیدگاه‌ها