کد خبر : 1694841 | 20 تیر 1399 ساعت 02:28 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

ورونا 2-2 اینتر: سقوط نرآتزوری به رتبه چهارم

اینتر در دیداری خارج از خانه مقابل ورونا با تساوی 2-2 متوقف شد و فرصت صعود به رتبه چهارم جدول را از دست داد.

ورونا 2-2 اینتر: سقوط نرآتزوری به رتبه چهارم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته در این دیدار خیلی زود از حریف عقب افتادند اما با زدن دو گل در نیمه دوم، در آستانه کسب سه امتیاز این بازی قرار گرفتند اما در نهایت در دقایق پایانی بازی، گل تساوی را دریافت کردند و به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 2 به گل رسیدند. لازوویچ که با پاس دی مارکو در سمت راست محوطه جریمه اینتر صاحب موقعیت شده بود، بعد از پشت سر گذاشتن اشکرینیار، با ضربه ای دیدنی، دروازه هاندانوویچ را باز کرد.

بعد از این گل اینتری ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و صاحب یکی دو موقعیت خوب شدند اما در دقیقه 19، این ورونا بود که می توانست به گل دوم برسد اما ضربه ولوسو به تیر دروازه اینتر برخورد کرد.

فشار حملات میزبان ادامه داشت و این تیم صاحب دو موقعیت خوب دیگر هم شد اما نتوانست از آنها استفاده کند. در نهایت در نیمه اول توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با برتری 1-0 ورونا به پایان رسید.

نیمه دوم را اینتر بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل تساوی رسید. ابتدا این لوکاکو بود که روی پاس والرو صاحب موقعیت شد اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد. اما توپ برگشتی به کاندروا رسید و او هم با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه ورونا فرستاد.

 

1509838

 

فشار حملات اینتر ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 55 به گل دوم دست پیدا کرد. این بار هم روی یک حمله سریع تیمی بود که ارسال کاندروا به دی مارکو برخورد کرد و با تغییر جهت، به یک گل به خودی تبدیل شد.

در ادامه باز هم این اینتری ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و در دقیقه 82، چیزی نمانده بود که لائوتارو مارتینس اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه او را سیلوستری دفع کرد.

در مقابل این ورونا بود که در دقیقه 86 به گل تساوی رسید. روی حرکت خوب امیر رحمانی و پاس در عرض او، این میگل ولوسو بود که با یک شوت دقیق، کار را به تساوی کشید.

 

1509839

 

تلاش اینتری ها برای رسیدن به گل سوم در دقایق پایانی ثمری نداشت و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.  

دیدگاه‌ها