کد خبر : 1694848 | 20 تیر 1399 ساعت 09:37 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: رسانه ها از تخریب من لذت می برند

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر معتقد است که تیمش در دیدار برابر هلاس ورونا شایسته پیروزی بوده است.

کونته: رسانه ها از تخریب من لذت می برند

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در نخستین دقایق بامداد امروز و از سری مسابقات هفته سی و یکم سری آ مهمان هلاس ورونا بود و در ادامه روند بر نوسان خود با نتیجه 2-2 متوقف شد تا جایگاه سوم جدول را هم از دست داده باشد.

 

آنتونیو کونته پس از تساوی ناامیدکننده تیمش مقابل ورونا گفت: " در رابطه با تلاش و انگیزه تیم هیچ شکایتی ندارم. ما مقابل تیمی بازی کردیم که سرعت بالا یکی از مهمترین ویژگی های آن هاست. اینکه ما روی پرتاب اوت گل خوردیم امری بسیار ناامیدکننده است چرا که اینگونه امتیازات را رها می‌کنیم و آن را در اختیار حریفان قرار می دهیم. با این حال معتقدم که ما در برابر ورونا شایسته پیروزی بودیم.

 

 

1509848

 

 

ما در حال انجام کارهای بسیار بزرگی هستیم و فکر می‌کنم که شما می توانید این موضوع را در روند ما تماشا کنید. این واقعیت که 20 امتیاز از دست داده ایم باید ما را وادار کند که به آن واکنش نشان دهیم و پیشرفت کنیم. می‌دانیم که به شکل کاملا احمقانه ای امتیازات زیادی را از دست داده ایم."

 

کونته در ادامه ضمن انتقاد از رسانه‌ها گفت: " فکر می‌کنم که رسانه ها دوست دارند من را تکه تکه کنند و آنها کاملاً با این کار سرگرم می شوند و از آن لذت می برند. من در پایان فصل چیزهای مورد نیاز را مطرح خواهم کرد و اگر احتیاج باشد قطعاً آنها را برای باشگاه توضیح خواهم داد."

 

 

1509838

 

 

کونته درباره اوضاع نه چندان خوب کریستین اریکسن در اینتر و نیمکت نشینی او نیز گفت: " من فکر می‌کنم که او اخیراً بازی‌های زیادی انجام داده و ما در حال تلاش هستیم که او را با یک روش و تاکتیک مناسب در ترکیب قرار دهیم."

دیدگاه‌ها