کد خبر : 1694875 | 20 تیر 1399 ساعت 12:00 | 49.4K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از جدیدترین مهاجم گلزن استقلال!

در تمرین روز گذشته ی تیم استقلال، از یک مهاجم جدید و گلزن رونمایی شد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که برگزاری دیدار استقلال و تراکتور بخاطر آمار بالای کرونایی های آبی پوشان در هاله ای از ابهام بود، از صبح دیروز خبرهایی مبنی بر دستور سازمان لیگ به شاگردان مجیدی به گوش رسید که این تیم موظف است خود را برای دیدار با تراکتور آماده کند که ساعاتی بعد طی یک اطلاعیه رسمی، اعلام شد بازیهای این هفته لیگ برتر طبق برنامه ی قبلی برگزار خواهد شد که البته یک استثنا در این میان وجود دارد و آن دیدار فولاد و نفت مسجد سلیمان است که این دیدار لغو شده است. 


پس از این خبر، دیروز اندک بازیکنان باقیمانده ی لیست استقلال که به ویروس کرونا مبتلا نشده بودند، گرد هم آمدند و در زمین مجموعه ورزشی انقلاب زیر نظر مجیدی به انجام تمرین مشغول شدند. 


در این تمرین محمد دانشگر، داریوش شجاعیان، مهدی قایدی، حسین پورحمیدی، سینا خادمپور، زکریا مرادی، فرشید باقری، مسعود ریگی، امیرحسین کارگر، آرش رضاوند، هرویه میلیچ و وریا غفوری غایب بودند. 


اما نکته ی جالب تمرین دیروز آبی پوشان، رونمایی از یک مهاجم جدید بود. صالح مصطفوی مربی استقلال و دستیار مجیدی، در تمرین درون تیمی پا به توپ شد و  چندین بار موفق به گلزنی شد .دستیار مجیدی که در این روزها کمک حال سرمربی استقلال است، در قامت یک مهاجم شش دانگ ظاهر شد تا نشان دهد علاوه بر دانش فنی، در درون زمین هم حرفهایی برای گفتن دارد.

 

 

1509905

دیدگاه‌ها