کد خبر : 1694913 | 20 تیر 1399 ساعت 19:30 | 172.9K بازدید | 21 دیدگاه

قرعه‌کشی مراحل پایانی چمپیونزلیگ

احتمال رویارویی رونالدو با رئال در یک چهارم نهایی CL

قرعه کشی مراحل پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا انجام شد و ممکن است کریس رونالدو در مرحله بعد با پیراهن یوونتوس مقابل رئال مادرید قرار بگیرد.

احتمال رویارویی رونالدو با رئال در یک چهارم نهایی CL

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتمام مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، تعدادی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات انجام شد اما شیوع ویروس کرونا باعث شد که برخی از بازی ها نیمه کاره باقی بماند و دیدارهای برگشت آن انجام نشود؛ دیدارهایی که قرار است در ماه آگوست انجام شده و سایر تیمهای راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شوند.

یک تفاوت عمده بین رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری نسبت به سالهای گذشته وجود دارد و آن به نحوه قرعه کشی بازی‌ها تا دیدار پایانی برمیگردد؛ جایی که مقرر شده از امسال قرعه کشی کلی رقابت ها زودتر و پیش از برگزاری مرحله یک چهارم نهایی برگزار شود.

 

1509967

 

براساس قرعه کشی امروز، برنده دیدار تیم های منچسترسیتی و رئال، در مرحله بعد با برنده دیدار تیم های لیون و یوونتوس روبرو خواهد شد و این به معنای احتمال روبرو شدن کریس رونالدو با هم تیمی هایش سابقش است. البته هر دو تیم رئال و یووه در دیدارهای رفت مرحله یک هشتم نهایی شکست خوردند. رئال در خانه 2-1 مغلوب منچسترسیتی شد و یوونتوس در هم در خانه لیون با یک گل شکست خورد.

همچنین دیگر دیدار جذاب مرحله بعد می تواند بین بارسا و بایرن اتفاق بیفتد. در صورتی که بارسا بتواند در دیدار برگشت مقابل ناپولی به یک تساوی بدون گل هم برسد، به احتمال زیاد در مرحله یک چهارم نهایی با بایرن روبرو خواهد شد. شاگردان هانسی فلیک در دیدار رفت در استمفوردبریج، 3-0 چلسی را شکست دادند. 

 

1510014

 

قرعه کشی کامل مراحل پایانی چمپیونزلیگ:

 

مرحله یک چهارم نهایی

 

1509970


برنده منچستر سیتی / رئال مادرید با برنده لیون / یوونتوس- زمان برگزاری: 12 آگوست- 22 مرداد

 

1509973

 

لایپزیش - اتلتیکو مادرید- زمان برگزاری: 13 آگوست- 23 مرداد

 

 

1509971

 

برنده ناپولی / بارسلونا با برنده چلسی / بایرن مونیخ- زمان برگزاری: 14 آگوست- 24 مرداد

 

1509972

 

آتالانتا - پاری سن ژرمن- زمان برگزاری: 16 آگوست- 26 مرداد


 

***از چهار دیدار باقی مانده مرحله یک هشتم، دو دیدار منچسترسیتی- رئال مادرید و  یوونتوس- لیون در تاریخ  آگوست مصادف با 17 مرداد و دو مسابقه بارسلونا- ناپولی و بایرن مونیخ- چلسی در تاریخ 18 مرداد برگزار می شوند.

 

قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی 


برنده (منچستر سیتی رئال مادرید) (لیون / یوونتوس) با برنده (ناپولی - بارسلونا) (چلسی / بایرن مونیخ)- زمان برگزاری: 18 آگوست-28 مرداد

 

برنده لایپزیش - اتلتیکو مادرید با برنده آتالانتا - پاری سن ژرمن- زمان برگزاری: 19 آگوست- 29 مرداد

 

19:50: طراحی بلیچر ریپورت به بهانه قرعه ‌کشی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان

 

1510017

 

19:40: واکنش هواداران چلسی وقتی متوجه می شوند حتی در صورت جبران شکست 0-3 مقابل بایرن نیز باید به مصاف بارسلونا بروند.

 

1510015

 

19:30: دیگو سیمئونه و تیمش در دیداری دراماتیک لیورپول را حذف کردند و حالا یک سرمربی آلمانی دیگر به نام جولیان ناگلسمان رقیب او خواهد بود.

 

1485069

 

19:00: امیل بوتراگوئنو مدیر رئال مادرید نیز در مورد قرعه کشی گفت: "ما باید با شرایط سازگار شویم. یوفا این قالب را انتخاب کرده و کاری که ما اول از همه باید انجام دهیم حذف منچسترسیتی است. امیدواریم بتوانیم برای حضور در بازی های مرحله یک چهارم نهایی به پرتغال سفر کنیم،

 

18:22: ناصر الخلیفی، مالک متمول پی اس جی در مورد قرعه تیمش گفت: ما مشتاقانه در انتظار رویارویی جالب توجه با آتالانتا هستیم، ما مثل همیشه به این حریف نیز احترام می گذاریم و آتالانتا این فصل جای خود را به عنوان یکی از بهترین تیم های حال حاضر فوتبال ایتالیا تثبیت کرده است.

 

18:00: گاسپرینی و شاگردانش برای ادامه رویاپردازی این فصل حالا به سد محکمی به نام پاری سن ژرمن برخورد کرده اند. هر نتیجه ای حاصل شود برنده برای اولین بار به جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان راه خواهد یافت.

 

17:44: پاول ندود، مدیر ورزشی یوونتوس در مورد قرعه کشی گفت: "در حال حاضر مهم ترین نکته این است که در دیدار دوم مرحله یک هشتم به موفقیت دست یابیم و ما کاملا آگاه هستیم که یک بازی دشوار در انتظار یوونتوس خواهد بود. قرعه کشی بسیار هیجان انگیز بوده است، اما انتخاب حریف از مرحله یک چهارم نهایی به بعد همیشه دشوار است، زیرا در این مرحله همه تیم ها قوی هستند.

 

17:20: جولیان ناگلسمان در اولین تقابل با ژوزه مورینیو نشان داد قادر است تیم هایی با سبک فوتبال واکنشی را شکست دهد. باید دید تقابل او با دیگو سیمئونه، دیگر متخصص ارائه این سبک چه نتیجه ای خواهد داد.

 

17:00: پپ گواردیولا در واکنش به دیدار برابر رئال مادرید تاکید کرد بازی برگشت باید در استادیوم اتحاد برگزار شود. او همچنین مدعی شد اگر خیال شان از صعود راحت باشد، پادشاه لیگ قهرمانان آنها را حذف خواهد کرد.

 

1510011

 

16:35: بایرن مونیخ آخرین بار برابر بارسلونا و مقابل جادوی لیونل مسی در نیمه نهایی سال 2015 حرفی برای گفتن نداشت و در صورت تقابل دو تیم، بهترین فرصت برای تیم آماده هانسی فلیک برای انتقام آنهم مقابل این بارسای نه چندان آماده فراهم خواهد شد.

 

16:00: گرچه بسیاری معتقدند قرعه مناسبی نصیب پاری سن ژرمن شده، اما این باشگاه در طول تاریخ هرگز موفق به غلبه بر باشگاه های ایتالیایی نشده است.

دیدگاه‌ها