کد خبر : 1694958 | 20 تیر 1399 ساعت 20:03 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: دیبالا بود هم به میلان می باختیم

مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس ابراز امیدواری کرد تیمش در ادامه فصل منظم بازی کند.

ساری: دیبالا بود هم به میلان می باختیم


به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس ابتدای هفته در دیداری عجیب و در شزایطی که با دو گل از میلان پیش افتاده بود، در طی مدت زمان کوتاهی چهار گل دریافت کرد و مغلوب شد. حالا و در آستانه دیدار حساس مقابل آتالانتا، مائوریتزیو ساری مدعی شد در حال حاضر درگیری فکری او سری آ است، نه لیگ قهرمانان.

 

مائوریتزیو ساری در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی آتالانتا گفت: "این یک مرحله مهم از فصل است و آتالانتا خیلی خوب پیش می رود، آنها رکورد خوبی به خصوص در بازی های خارج از خانه دارند و با تیمی دشوار روبرو خواهیم شد. لیگ قهرمانان؟ در حال حاضر ، ما فقط به قهرمانی در سری فکر می کنیم و در ادامه می توانیم به لیون فکر کنیم.

 

1484290

 

ثبات مهم خواهد بود. این لحظه همه تیم ها در یک بازه زمانی طولانی مبارزه می کنند. من می خواهم نظم را در تیمم ببینم، زیرا وجود این فاکتور در لحظه ای که کنترل بازی را از دست می دهید یک جنبه مهم است.

 

تاثیر غیبت پائولو دیبالا مقابل میلان؟ او بازیکن فوق العاده ای است اما با توجه به عملکرد ضعیف که در نیمه دوم داشتیم، من معتقدم اگر دیبالا نیز در زمین بود مغلوب می شدیم.

 

شرایط جورجیو کیه لییی و الکس ساندرو؟ آنها شرایط مختلفی دارند. تمرینات الکس ساندرو به مدت 10 روز متوقف شد و به همین دلیل بازگشت او به گروه سریعتر رخ داده است. کیه لینی شرایط متفاوتی داشته، او بعد از استراحت دچار مشکلاتی شده و ماندن در خانه باعث ایجاد مشکلاتی برای او شده است. کیه لینی به دوران ریکاوری بیشتری نیاز دارد."

دیدگاه‌ها