کد خبر : 1695016 | 20 تیر 1399 ساعت 23:05 | 31.7K بازدید | 3 دیدگاه

مهاجری: 86 دقیقه با استراتژی بازی کردیم

مهاجری می‌گوید که تیم او بیشتر از بضاعتش در مقابل پرسپولیس ظاهر شد.

مهاجری: 86 دقیقه با استراتژی بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری سرمربی تیم ماشین سازی در نشست خبری در خصوص بازی با پرسپولیس گفت: ما امروز باتوجه به شرایط، بضاعت و توانمان استراتژی را انتخاب کرده بودیم که بر مبنای آن تا دقیقه 86 موفق بودیم و جایی که باید در 3-4 دقیقه آخر بازی را مدیریت می‌کردیم، غافل گیر شدیم و توپی را که لو داده بودیم تبدیل به پنالتی شد و روی ضربه پنالتی بازی را واگذار کردیم. این بحثی نیست که چرا بازی را به پرسپولیس باختیم، من می‌دانم مشکل کجاست و مشکل عمده ما توان بدنی بازیکنان است که تحلیل می‌رود. به هر دلیل تمرینات مرتب تر این چنینی نداشتیم و نبود بدنساز یکی از مشکلات ما بوده که انشالله بتوانیم جبران کنیم. زمان کم است و باید ریکاوری داشته باشیم.

 

وی افزود: لیگ ادامه دارد و من به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم بچه هایمان تلاش کردند و امیدوارم در بازی های آینده جبران کنیم اما مهم این است که بچه ها جانشان را گذاشتند. بضاعت و توان ما این بود و بچه ها بیشتر از بضاعتشان زحمت کشیدند.

مهاجری درباره ناکامی تیمش در کسب پیروزی اظهار داشت: آن هایی که تفکر من و کار کردنم را می‌دانند، اولویت در حفظ و چرخش توپ و بازی از عقب است اما این تیم بضاعتش را ندارد. ما باید باتوجه به بضاعتمان تصمیم بگیریم. ما دو بازی سنگین خارج از خانه داشتیم و در 13-14 روز سه بازی داشتیم که توان بچه ها را کاهش داد. این باعث شد نتوانیم به پرسپولیس فشار بیاوریم، همه می‌گویند پرسپولیس یارهایش را نداشت اما این تیم نسبت به بازی گذشته یک تغییر داشت و کامیابی نیا بیرون رفت و شجاع هم دفاع چپ بازی کرد. ما پیش بینی بازی سخت داشتیم اما توانستیم مدیریت کنیم. من دوست دارم حمله کنم اما عقل و توان هم هست و این ها باید باشد که بتوانم افکارم را پیاده کنم. من مجبور هستم کار را مدیریت کنم تا روز به روز شرایط را بهتر کنیم. بازی بعدی از این بهتر خواهیم شد اما باید انگیزه بچه ها را حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها