کد خبر : 1695081 | 21 تیر 1399 ساعت 11:40 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

انتقادات شدید؛ میشو گفته بود نمی آیم

شکست 5-1 شاهین در برابر تیمی که در دو بازی اخیرش شکست خورده بود چنان برای تماشاگران تیم میزبان سخت بود که بعد از بازی به سمت استادیوم شهید مهدوی رفتند و از تیم انتقاد کردند.

انتقادات شدید؛ میشو گفته بود نمی آیم

به گزارش "ورزش سه"، شاهین در شرایطی با نتیجه 5-1 مغلوب ذوب آهن شد که برای ماندن در جدول بازی ها به سه امتیاز بازی نیاز داشت. با یارگیری خوب در تعطیلات زمستانی و روند عالی در دور برگشت بازی ها بوشهری ها امید زیادی به ماندن تیم در لیگ برتر بسته بودند اما ویروس کرونا و در ادامه با نیامدن میشو به بوشهر به نظر می رسد این امید در حال رنگ باختن است. نمایش تیم با مهرداد کریمیان در بازی های اخیر به هیچ وجه قابل دفاع نبوده  و با این روند کمتر کسی است که به ماندن شاهین در لیگ برتر خوشبین باشد.

 

جالب اینکه تماشاگران شاهین بعد از این باخت سنگین خیلی به مهرداد کریمیان گله نکردند؛ آنها می گویند ماموریتی به مهرداد کریمیان سپرده شده که خارج از توان اوست و به این خاطر باید باشگاه مورد مواخذه قرار گیرد نه مهرداد. مهرداد به خاطر سابقه فوتبالی و هم چنین بی حاشیه بودن از محبوبیت خاصی در بوشهر برخوردار است اما تماشاگران شاهین می گویند در این مقطع زمانی و در این شرایط سخت نباید از مهرداد چنین وظیفه سختی خواسته می شد؛ به خصوص که او در ابتدای مسیر مربیگری قرار دارد.

 

1510169

 

تماشاگران شاهین هم چنین به نحوه مدیریت مدیر عامل باشگاه انتقاد دارند. آنها می گویند میشو از ابتدا و حتی در پاسخ به کامنت های طرفداران شاهین گفته بود به بوشهر برنمی گردد. پسر میشو پزشک است و پدرش را از بازگشت به بوشهر منع کرده بود. به خاطر خبرهایی که در مورد ابتلا به ویروس کرونا و هم چنین مرگ و میر در ایران منتشر می شد. حالا شاهینی ها می گویند با توجه به فرصت 50 روزه چرا باشگاه شاهین یک مربی باتجربه بخدمت نگرفت؟ و در نهایت مربی ای به ترکیب اضافه شد که صرفا یک تمرین دهنده است. دارکو.


فرصت برای شاهین از دست رفته است و شاید در این برهه از زمان فرصتی برای تغییر در کادر فنی تیم وجود نداشته باشد. آنچه که مسلم است شاهین هنوز شانس ادامه حضور در جمع تیم های لیگ برتری را دارد و می تواند شرایط را در هفته های آتی تغییر دهد.

دیدگاه‌ها