کد خبر : 1695116 | 21 تیر 1399 ساعت 13:38 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

شخصیتم طوری است که از این به بعد بهتر می‌شوم؛

پهلوان: چاره ای جز گل مارادونایی نداشتم!

احسان پهلوان می‌گوید که تیم ذوب آهن با حضور بوناچیچ از نظم بهتری برخوردار است و می‌تواند به رتبه های بالای جدول برسد.

پهلوان: چاره ای جز گل مارادونایی نداشتم!

به گزارش "ورزش سه"، احسان پهلوان ستاره تیم ذوب آهن در دیدار با شاهین بوشهر بود و گل زیبایی را هم از روی تکنیک فردی خود به ثمر رساند. او در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به این مسابقه گفت: به نظرم این بازی برای ما 6 امتیازی بود، برایمان خیلی مهم بود و بازی خوبی انجام دادیم و از موقعیت ها استفاده کردیم. 5 گل زدیم و چند گل هم نزدیم و در مجموع برد دلچسبی بود.

 

وی درباره گل مارادونایی که به ثمر رساند نیز عنوان کرد: درباره گل مارادونایی که لطف شماست، یک پاسی به من دادند و فکر می‌کردم آنجا شرایط در محوطه جریمه این بود که فقط دریبل بزنم و بعد شوتزنی کنم یعنی چاره دیگری نداشتم و همین اتفاق هم رخ داد و خداراشکر که توانستم دروازه حریف را باز کنم اما گلزنی من خیلی اهمیت ندارد و مهم این است که برای تیم مثمرثمر باشم و به پیروزی برسیم.

 

ستاره خط هافبک تیم ذوب آهن در پاسخ به این سوال که این تیم چگونه بعد از باخت پرگل به پیروزی این چنینی رسید، گفت: خداراشکر هم تمرینات خوبی را انجام دادیم و بازی با پیکان هم مستحق باخت نبودیم و 2 پنالتی برایمان نگرفتند و بازی سپاهان و استقلال هم در حقمان اجحاف شد و حالا روحیه به تیم ما برگشته و امیدوارم بازی های بعدی را هم به سود خودمان تمام کنیم.

 

1510221

 

پهلوان درباره شانس کسب رتبه تک رقمی توسط ذوب آهن نیز اظهار داشت: ذوب آهن همیشه بالای جدول بوده و 4 قهرمان جام حذفی داشته و همیشه برای سهمیه تلاش کرده اما امسال یک مقدار بی نظمی و بی ثباتی باعث شد اینجا جدول باشیم. اما ذوب اهن همیشه تیم بزرگ و باکیفیتی است که فوتبال خوبی بازی کرده. این شش بازی باید عملکرد خوبی داشته باشیم و تلاش خوبی داشته باشیم.

 

او که به دوران اوج بازگشته، با اشاره به وضعیت خود توضیح داد: در فوتبال اینطور چیزها خیلی پیش می‌آید؛ من بازی های قبلی خیلی تلاش می‌کردم که گل بزنم اما توپ از کنار دروازه می ‌گذشت و... اما این بازی بعد از چند بازی پایم به گلزنی باز شد. شخصیت من طوری است که اگر گلزنی کنم یا پاس گل بدهم شرایطم بهتر می‌شود و اعتماد به نفس می‌گیرم. امیدوارم همین روند را حفظ کنم و برای تیم ثمربخش باشم.

 

ستاره خط هافبک ذوب آهن درباره کار کردن با بوناچیچ گفت: آقای بوناچیچ کسی است که 15 سال با تیم های ایرانی کار کرده و بازیکنان ایرانی را می‌شناسد و حالا خوشحالم که ما هم توانستیم با او به پیروزی برسیم. اگر بازی با پیکان هم آن دو پنالتی پنالتی را برای می گرفت، بازی برمیگشت. تیم ما با هدایت آقای بوناچیچ منظم تر شده و ما هم امیدواریم که در تیم او عملکرد بهتری داشته باشیم.

 

پهلوان در پایان راجع به بازی بعدی ذوب آهن نیز اظهار داشت: ماشین سازی هم با تغییراتی که در تیمشان انجام شده و مربی جدیدی که آورده اند یعنی آقارضا مهاجری فکر کنم بهتر شده اند و جلوی پرسپولیس بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و تا دقیقه 85 هم مقاومت کردند. اما ما در فولادشهر باید تلاش کنیم که برنده شویم و دیگر به رتبه پایین تر نرویم و این هدف بزرگ ماست.

دیدگاه‌ها