کد خبر : 1695136 | 21 تیر 1399 ساعت 14:55 | 14.7K بازدید | 6 دیدگاه

پس از پیروزی بر آلاوس

زیدان: من هم دخالت VAR را دوست ندارم ولی....

رئال مادرید شب گذشته در حالی بر دپورتیوو آلاوس پیروز شد که بازهم نقش پنالتی و وی ای آر در آن بارز بود.

زیدان: من هم دخالت VAR را دوست ندارم ولی....

به گزارش "ورزش سه"، رئال که می دانست تحت هر شرایطی باید آلاوس را شکست دهد، توانست به لطف پنالتی کریم بنزما و گل مارکو آسنسیو برنده از زمین خارج شده و فاصله با بارسا را به 4 امتیاز افزایش دهد.

پنالتی رئال به خاطر خطا روی فرلامند مندی حاصل شد و کارشناسان داوری نیز آن را تایید کردند. گل آسنسیو هم در شرایطی به ثمر سید که کمک داور ابتدا به خاطر آفساید کریم بنزما پرچم زد ولی با دخالت وی ای آر، گل مورد قبول واقع شد.

 

 

1510236

 

 

رئال در سه بازی اخیر توانسته به سه پنالتی دست یابد و نقش وی ای آر در هشت بازی اخیر این تیم نیز مشهود بوده است.

زین الدین زیدان در این رابطه گفت:« وی ای آر برای همین چیزهاست. برای اصلاح اشتباهات داوری و اینکه همه چیز روشن و واضح باشد. من هم دوست ندارم وی ای آر در بازی ما دخالت کند ولی وقتی نیاز به بازبینی صحنه است، وی ای آر دخالت خواهد کرد و در بازی مقابل آلاوس هم نیاز به این کار احساس شد.»

 

 

1510120

 

 

زیدان ادامه داد:« می گویند چرا برای ما پنالتی می گیرند. قطعا اگر خطای پنالتی رخ داده، پس پنالتی بوده است  و روی مندی هم 100 درصد خطا انجام شد. برای من مهم نیست به چه روشی گلزنی می کنیم. مهم این است که توپ را وارد دروازه حریف کنیم و سه امتیاز را به دست بیاوریم. حال می خواهد از روی نقطه پنالتی و با دخالت وی ای آر باشد یا در جریان بازی.»

 

مصدومیت احتمالی بنزما:« مشکل او خیلی جزئی است و حتی درخواست کرد در زمین بماند و ادامه بدهد. فکر نمی کنم چیز خاصی باشد و او برای بازی با گرانادا مشکلی نخواهد داشت. 48 ساعت دیگر بازی داریم و باید خوب استراحت کنیم.»

 

 

1504700

دیدگاه‌ها