کد خبر : 1695161 | 21 تیر 1399 ساعت 17:10 | 5.5K بازدید | 1 دیدگاه

به زودی به فرم ایده‌آل برمی‌گردم؛

ماکسیما: قلبمان هنوز نشکسته و باید بجنگیم

دروازه بان گرجستانی تیم فوتبال شاهین بوشهر می گوید هنوز چیزی برای شاهین تمام نشده و با حمایت هواداران پیروزی ها در 6 دیدار باقی مانده از راه خواهند رسید.

ماکسیما: قلبمان هنوز نشکسته و باید بجنگیم

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته شاهین بوشهر در شرایطی که بازی را خوب شروع کرد و حتی پس از دریافت گل اول بازی به پنالتی رسید ولی شریفات آن‌را تبدیل به گل نکرد نیز به روند خوبش ادامه داد تا اینکه گل دوم مارکوویچ از راه رسید و رفته رفته تیم میزبان عنان کار را به تیم میهمان واگذار کرد و در نیمه دوم هم 5 گل دیگر دریافت کرد تا شمار بازی هایی که در آنها 5 گل دریافت کرده در لیگ نوزدهم به عدد 3 برسد.


ماکسیما گلر گرجستانی تیم فوتبال شاهین بوشهر که پس از بازگشت به از کشورش برای اولین مرتبه در ترکیب اصلی قرار گرفته بود و درویشوند را نیمکت نشین کرده بود، در رابطه با این بازی در گفتگو با خبرنگار ما اینطور حرف هایش را آغاز کرد:« در 10، 15 دقیقه ابتدایی بازی عالی کردیم و چند شانس مسلم گلزنی داشتیم ولی فوتبال دقیقا همین است. اگر شما گل نزدید، تیم حریف گلزنی خواهد کرد.»

 

او سپس در رابطه با جدول رده بندی صحبت کرد که شاهین شرایط خوبی ندارد و با کسب 17 امتیاز در رتبه انتهایی جدول رده بندی قرار دارد. ماکسیما در واکنش به این موضوع بیان کرد:« برای بهبود جایگاهی که در حال حاضر داریم باید بجنگیم. هنوز شاهین چیزی را از دست نداده است. ما 6 بازی دیگر در پیش داریم و با تمام توانمان بازی خواهیم کرد تا جایگاه شاهین را در لیگ برتر حفظ کنیم.»

 

سوال بعدی ما از ماکسیما دریافت 5 گل بود که او اینطور در این مورد توضیح داد:« خب این فوتبال است و هر اتفاقی ممکن است در آن رخ بدهد. من تنها 4 روز با تیم تمرین کردم و خیلی مشکل است که پس از 4 ماه وقفه در مسابقات، بتوانی همان عکس العمل های سابق را در چارچوب دروازه داشته باشی و آمادگی ات به طور کامل حفظ شده باشد.  من تمام سعی‌ام را خواهم کرد تا خیلی زود به فرم ایده‌ال برسم.»

 

حرف های پایانی گلر شاهین بوشهر با هواداران این تیم قدیمی فوتبال ایران بود و اضافه کرد:« می خواهم از هواداران تیم خاطر این شکست عذرخواهی کنم و از آنهایی که از من حمایت کردند و پشت من ایستادند، تشکر کنم. امکان رخ دادن همه چیز در فوتبال وجود دارد و این برای ما پایان راه نیست و قلبمان هنوز نشکسته است. امیدوارم حمایت های هواداران تا پایان ادامه داشته باشد  و پیروزی به زودی از راه خواهد رسید. ما یک تیم هستیم.»

دیدگاه‌ها