کد خبر : 1695202 | 21 تیر 1399 ساعت 19:42 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره پرحاشیه رئال مادرید در راه لیگ برتر

لسترسیتی قصد دارد با پیشنهادی 31 میلیون پوندی برای خرید لوکا یوویچ، ستاره صربستانی رئال مادرید اقدام کند.

ستاره پرحاشیه رئال مادرید در راه لیگ برتر

 

به گزارش "ورزش سه"، لوکا یوویچ یک سال پیش و با سر و صدای فراوان از فرانکفورت راهی رئال مادرید شد و به قدری در بوندسلیگا خوب کار کرده بود که به نظر می رسید خیال کهکشانی ها برای سالها از دشتن یک مهاجم گلزن راحت باشد، اما اتفاقات به بدترین شکل ممکن برای لوکا یوویچ پیش رفت و او حالا در آستانه جدایی قرار دارد.

 

1510311

 

لوکا یوویچ در طول فصل تنها دو بار برای رئال مادرید موفق به گلزنی شد و حواشی فراوان و عدم رعایت قوانین قرنطینه باعث عصبانیت مدیران این باشگاه شده است. امروز نشریه دیلی میل مدعی شد لسترسیتی به دنبال خرید لوکا یوویچ در فصل تابستان است و می خواهد با رقم 31 میلیون پوند برای جذب او وارد عمل شود.

 

برندان راجرز معتقد است لوکا یوویچ می تواند زوج خوبی برای جیمی واردی باشد و به این گلزن 33 ساله برای ادامه روند درخشان فعلی کمک کند. لسترسیتی احتمالا فصل بعد در لیگ قهرمانان حاضر خواهد بود و لوکا یوویچ می تواند روزهای درخشان حضور در فرانکفورت را در این تیم انگلیسی نیز تکرار کند. پیش از این از میلان هم به عنوان یکی از مقاصد احتمالی لوکا یوویچ نام برده شده بود و به هر حال به نظر می رسد جدایی این مهاجم صربستانی در تابستان امسال از رئال مادرید قطعی باشد.

دیدگاه‌ها