کد خبر : 1695210 | 21 تیر 1399 ساعت 19:59 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش می‌کنیم تا در جشن قهرمانی هوادار کنار ما باشد

پیروانی: منتظر بیرانوند بودیم نتوانست بیاید

سرپرست سرخپوشان درباره شرایط رختکن این تیم بعد از جدال با ماشین توضیحاتی ارائه کرد.

پیروانی: منتظر بیرانوند بودیم نتوانست بیاید

افشین پیروانی در ابتدای صحبت‌هایش درباره شرایط رختکن این تیم بعد از جدال با ماشین سازی گفت: دو موضوع است. یکی اینکه چارتر داشتیم و باید سریع راهی فرودگاه می شدیم و ادب و اخلاق حکم می کرد که باید رختکن را تمیز می کردیم. این را قبول داریم و عذرخواهی کردم اما خواهش ما این است که به موضوعاتی پرداخته شود که به فوتبال کمک کند. ما پرواز چارتر داشتیم و بازی 22:15 تمام شده و ما 22:45 پرواز داشتیم، در بین دو نیمه کادرپزشکی و تدارکات و ... را فرستادیم تا کارت پرواز بگیرند. دوستان اما فیلم و عکس گرفتند از رختکن. من اما از میزبانی حریف تشکر کردم چه در زمان حضور و چه در جریان بازی که پروتکل را رعایت کردند. ما اشتباه داشتیم اما با یک غلط صفر نمی شویم. ما اشتباه داشتیم اما دامن زدن به این موضوع زیاد قشنگ نیست.

 

سرپرست سرخپوشان در ادامه درباره خروج بیرانوند و سفرش به بلژیک گفت: طبق قراردادی که با انتورپ داشتند، با هماهنگی ایشان از حضور در تیم و تمرینات از تاریخ 11 تیرماه جلوگیری کردیم و خودش هم موافق بود تا مشکلی برایش پیش نیاید. قبل از حضور در تبریز منتظر او بودیم تا در تمرین حضور پیدا کند و مراسمی برای او در نظر گرفتیم که نتوانست بیاید. برای او آرزوی موفقیت داریم. او سختی های زیادی کشید و امیدوارم موفق باشد. اینکه نرفته من از رسانه ها متوجه شدم و در جریان آن نیستم و خودش کار را دنبال می کند.

پیروانی درباره گلایه یحیی گل محمدی در خصوص بحث مدیریتی و همچنین موضوع کریم باقری نیز اینطور توضیح داد: بحث ایشان این بود که هیات مدیره کامل نیست. ما مشکلات مالی داریم. ما اگر تونل ضدعفونی و پرواز چارتر و دو تا اتوبوس می گیریم نشان از نداشتن مشکل نیست و اینکه کسی حمایت می کند. تلاش کادرفنی و باشگاه است. توقع یحیی گل محمدی این است هیات مدیره کامل باشد و مسلما 5 فکر بهتر از 3 فکر است. در کنار هم مشکلات را حل کنند و این نیست که در کمال آرامش کار را دنبال می کنیم و نظر آقای گل محمدی هم همین بود.

 

وی درباره موضوع باقری نیز گفت: ایشان با باشگاه قرارداد دارند و جزو سرمایه باشگاه هستند. باشگاه و کادرفنی همه دوست دارند ایشان در کنار تیم باشند مگر اینکه خودش تصمیم دیگری بگیرد. آقای گل محمدی هم گفتند وقتی مربی در اختیار باشگاه است با او علیرغم اینکه بحث ملی است صحبت نکنند. همان کاری که با اسکوچیچ کردند آقای گل محمدی و مجموعه باشگاه انتظار دارند که هماهنگی بهتری داشته باشند.

پیروانی درباره تدابیر این باشگاه برای جشن قهرمانی احتمالی گفت: هدف مان این نیست که هفته دیگر قهرمان شویم. پرسپولیس هستیم و توقع قهرمانی دارند. در کنار قهرمانی امیدوارم بهترین نتیجه و برد است. در هر بازی با این تفکر جلو می رویم. هواداران عزیز در کنارمان نیستند اما سهم زیادی در امتیازات ما دارند. در کنار ما نیستند اما باید ببینیم بحث کرونا چطور به ما اجازه می دهد تا در جایی در کنار هم خوشحالی مان را رقم بزنیم.

 

وی درباره اینکه رایزنی لازم با سازمان لیگ برای حضور هواداران در جشن قهرمانی صورت نداده اند گفت: از خدای ماست که هواداران در کنار ما باشند. امیدوارم تا روزی که قهرمان می شویم شرایط به شکلی باشد که با رعایت پروتکل و فاصله اجتماعی اگر قرار است جام را بالای سر ببریم آنها در کنار ما باشند.

پیروانی در واکنش به این سوال که آیا این موضوع که برخلاف دیگر تیم‌ها در تیم پرسپولیس خبری از کرونا نیست به دلیل تلاش بیشتر آنهاست یا موضوع دیگری گفت: همه تیم‌ها تلاش می‌کنند. اگر بحث کرونا بحث رعایت نیست و بحث اجبار است و در هر شغلی باید رعایت شود. تیم های دیگر هم زحمت می کشند اما بازیکن بیشتر از 5-4 ساعت در اختیار باشگاه نیست و آنها هم خرید و کارهای شخصی دارند و امکان دارد با مشکل مواجه شوند. ما تلاش کردیم چارتر بگیریم. اگر چارتر نمی گرفتیم باید دو روز هتل می ماندیم و این تخفیفی که گرفتیم با چارتر به سود ما شده است. تمام کارها را با رعایت پروتکل دنبال می کنیم تا هیچ اتفاقی نیفتد و امیدوارم روزی را شاهد باشیم که این بیماری از سر تمام مردم عزیز کشورم و جهان کنار برود و همه در کنار هم شاد باشند.

دیدگاه‌ها