کد خبر : 1695214 | 21 تیر 1399 ساعت 20:06 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

جوانان سرخ‌پوش مقابل استقلال؛

ترکیب تراکتور بدون شجاعی و دژاگه!

ساکت الهامی در حالی ۱۱ بازیکن تراکتور برابر استقلال را معرفی کرده که چهره‌های شاخصی در این بین حضور ندارند.

ترکیب تراکتور بدون شجاعی و دژاگه!

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور که در دیدار گذشته‌اش برد روحیه‌بخشی مقابل صنعت نفت به دست آورده، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه آزادی جذاب‌ترین مسابقه هفته بیست و چهارم لیگ برتر را برابر استقلال برگزار می‌کند.

ساکت الهامی، سرمربی تراکتور در این دیدار حساس تصمیم گرفته هیچ تغییری در ترکیب تیمش نسبت به بازی اخیرشان به وجود نیاورد و مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را که مدت زیادی را دور از تمرینات بودند، روی نیمکت قرار دهد و احتمالا از نیمه دوم وارد زمین کند.

محمدرشید مظاهری دروازه‌بان امروز تراکتور است؛ رضا اسدی مثل دیدار قبل یک خط به عقب‌تر آمده و در کنار محمدرضا خانزاده به‌عنوان مدافعان میانی مقابل استقلال بازی می‌کنند که مهدی تیکدری و میثم تیموری، روی دست آنها در جناح راست و چپ خط دفاعی قرار گرفته‌اند.

 

دو هافبک دفاعی تراکتور را اکبر ایمانی و سعید مهدی که به هماهنگی خوبی رسیده‌اند و بازی‌های خوبی داشته‌اند، تشکیل می‌دهند و جلوتر از آنها در دو سمت زمین، محمدرضا آزادی و احسان حاج‌صفی به کار گرفته شده‌اند.

رضا شکاری برای دومین بازی پیاپی در ترکیب تراکتور قرار گرفته و پشت سر ساسان انصاری، عناصر هجومی این تیم برابر استقلال هستند که چشم امید تماشاگران تبریزی برای گلزنی به آنها دوخته شده است.

 

ترکیب تراکتور مقابل استقلال به شرح زیر است:

محمدرشید مظاهری، رضا اسدی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، سعید مهری، محمدرضا آزادی، احسان حاج‌صفی، رضا شکاری و ساسان انصاری.

 

* در روزی که اشکان دژاگه و مسعود شجاعی نیمکت‌نشین هستند، باز هم حاج‌صفی بازوبند کاپیتانی تراکتور را بر بازو خواهد بست.

* ایمان سلیمی و میلاد فخرالدینی، مدافعان میانی و راست تراکتور مثل دیدار هفته قبل در ترکیب ابتدایی دیده نمی‌شوند.

دیدگاه‌ها