کد خبر : 1695223 | 21 تیر 1399 ساعت 22:20 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی در بازی جذاب و بدون جایزه 

صنعت نفت 1-1 ؛ جدال فکری و سراج یک امتیازی شد

صنعت نفت و نساجی در مسابقه ای که سه امتیاز آن منجز به سقوط و یا کسب سهمیه نمی شد در یک بازی جذاب و تهاجمی به تساوی یک، یک رسیدند.

صنعت نفت 1-1 ؛ جدال فکری و سراج یک امتیازی شد

به گزارش "ورزش سه"، بازی تیم های صنعت نفت و نساجی در حالی آغاز شد که دو تیم با وجود عدم احساس فشار به خاطر سقوط یا سهمیه به مصاف هم آمده بودند. دو تیم بازی تهاجمی و جذابی را از همان ابتدا انجام داده و موقعیت های زیادی را هم روی دروازه ها خلق شد و در نهایت هر کدام از دو تیم یک بار دروازه حریف را باز کرد. نیمه اول دو تیم با همین نتیجه به پایان رسید. 


هفته بیست و چهارم لیگ برتر؛ شنبه: 99/04/21 ؛ ساعت: 21
استادیوم: تختی آبادان/ بدونِ تماشاگر
داور: پیام حیدری/ کمک‌ها: علی میرزابیگی و علیرضا مرادی؛ داور چهارم: امیرسامان سلطانی/ ناظر داوری: ایرج نظری.


صنعت نفت آبادان
محمد دریس - عیسی آل‌کثیر - طالب ریکانی (85-غبیشاوی) - میلاد جهانی - مصطفی احمدی - سیدمحمد قریشی - جعفر سلمانی - رضا جبیره(73-مهدی مومنی) - محمد اهل‌شاخه - عبدالله ناصری(59- عقیل کعبی) - محمود مطلق‌زاده (59-بختیار رحمانی)
سرمربی: بهنام سراج


نساجی مازندران
علیرضا حقیقی، حامد شیری،مجتبی ممشلی،مجتبی بیژن، علی‌اصغر عاشوری، حسین ماهینی، رحمان جعفری (85- روح الله باقری)، سیدمحمد میری، علی شجاعی، محمدمهدی نظری (85محمد حسین باباگلی) و حسین زامهران
سرمربی: محمود فکری

 

کارت زرد

دقیقه 49: میلاد جهانی صنعت نفت

دقیقه 86: سیدمحمدمیری از نساجی

 

 

شرح گل :

صنعت نفت 1 - نساجی صفر- رضا جبیره (دقیقه 26): یک ضربه ایستگاهی از سمت راست را میلاد جهانی روی دروازه ارسال کرد و رضا جبیره در بین مدافعان نساجی با ضربه سر دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد.

صنعت نفت 1-1نساجی - رحمان جعفری (دقیقه 45) : علی شجاعی از سم چپ و با پای چپ یک توپ زمینی و تیز را به شش قدم فرستاد و رحمان جعفری از بین مدافعان نفت خودش را پرت کرده و با پای راست دروازه نفت را باز کرد.

 

1510409

 

 

دقایق حساس:

دقیقه 3: یک موقعیت خوب برای نساجی و سانتر حسین ماهینی را زامهران با ضربه سر زد اما مدافع نفت توپ را از دهانه دروازه به کرنر فرستاد
دقیقه 18: سانتر مطلق زاده از مقابل پای آل کثیر و دروازه نساجی عبور کرد.

دقیقه :41:  یک پاس در عمق به علی شجاعی رسید او او در گوشه هجده قدم با یک ضربه قصد باز کردن دروازه دریس را داشت که از دروازه بیرون آمده بود اما دروازه بان صنعت نفت با بدنش مانع از ورود توپ به دروازه شد. همین توپ به ضدحمله صنعت نفت آبادان تبدیل شد اما علیرضا حقیقی ضربه علی سلمانی را در دوضرب گرفت.
دقیقه 43: نساجی بازهم یک حمله دیگر را روی دروازه صنعت نفت انجام داد اماپاس بیرون و ضربه رحمان جعفری با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 60: پاس میلاد جهانی در گوشه محوطه جریمه به عیسی آل کثیر رسید اما ضربه این بازیکن را علیرضا حقیقی که از دروازه بیرون آمده بود دفع کرد.

دقیقه 71 : حمله نساجی از سمت چپ با ضربه رحمان جعفری همراه بود که توپ این بازیکن را دریس گرفت.

 


شرح نیمه اول


بازی با برتری نساجی آغاز شد. این تیم یک موقعیت خوب را هم از دست داد اما هرچه از زمان بازی گذشت این صنعت نفت بود که صاحب موقعیت های بهتری شد و در دقیقه 26 بعد از چند موقعیت توسط رضا جبیره به گل رسید. نساجی بعد از گل اما سعی در تغییر نداشته داشت و در آخرین دقایق نیمه اول توانست روی پاس علی شجاعی و ضربه رحمان جعفری دروازه حریف را باز کند.  دو در این نیمه یک بازی تهاجمی را انجام دادند به طوری که در دقایقی از بازی توپ هر لحظه روی دروازه یک تیم بود و موقعیت های خطرناکی هم خلق شد. با این وجود دو تیم در نهایت به مساوی تن دادند.

 

1510408

 

 

حاشیه:


میلاد جهانی با پاس گلی که روی گل اول نفت آبادان داد تعداد پاس هایش را به 7 رساند .
رضا جبیره در دومین بازی متوالی روی پاس میلاد جهانی گلزنی کرد
محمود فکری و تمامی اعضای کادرفنی تیم نساجی مثل دین محمدی و حنیف عمران زاده در اکثر زمان های بازی ایستاده بازی را تماشا می کردند و در تمام طول نیمه اول صدای فریادهای آن ها که با بازیکنان تیمشان صحبت می کردند به گوش می رسید.

 


شرح بازی


بازی با برتری نساجی آغاز شد. این تیم یک موقعیت خوب را هم از دست داد اما هرچه از زمان بازی گذشت این صنعت نفت بود که صاحب موقعیت های بهتری شد و در دقیقه 26 بعد از چند موقعیت توسط رضا جبیره به گل رسید. نساجی بعد از گل اما سعی در تغییر نداشته داشت و در آخرین دقایق نیمه اول توانست روی پاس علی شجاعی و ضربه رحمان جعفری دروازه حریف را باز کند.  دو در این نیمه یک بازی تهاجمی را انجام دادند به طوری که در دقایقی از بازی توپ هر لحظه روی دروازه یک تیم بود و موقعیت های خطرناکی هم خلق شد. با این وجود دو تیم در نهایت به مساوی تن دادند. 
در نیمه دوم دو تیم همان بازی تهاجمی را انجام دادند اما علیرضا حقیقی و محمد دریس دروازه بان های دو تیم در جلوگیری از موقعیت های حریف عملکرد خوبی داشتند و در نهایت این بازی جذاب با همین نتیجه به پایان رسید.


اتفاق ویژه


محمود فکری در سومین بازی اش به عنوان سرمربی نساجی بازهم شکست نخورد. او در دوبازی قبلی برده بود اما این بار برابر نفت به مساوی رسید.


بهترین بازیکن زمین: میلاد جهانی هافبک نفت آبادان در روزی که دو تیم فرصت های زیادی داشتند در چند نوبت با پاس هایش برای نفت آبادان موقعیت سازی کرد و در نهایت هفتمین پاس گل فصلش را هم داد. علیرضا حقیقی هم در این بازی در زمره بازیکنان خوب زمین بود.

 

دیدگاه‌ها