کد خبر : 1695249 | 21 تیر 1399 ساعت 21:34 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: امیدوارم فرمینو اخبار شما را نخواند!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول به تمجید از عملکرد بابی فرمینو، مهاجم برزیلی تیمش پرداخت.

کلوپ: امیدوارم فرمینو اخبار شما را نخواند!

به گزارش "ورزش سه"، بابی فرمینو مدت هاست در استادیوم آنفیلد برای لیورپول موفق به گلزنی نشده و به همین دلیل مورد انتقاد برخی رسانه ها قرار گرفته است. یورگن کلوپ در پایان تساوی 1-1 تیمش برابر برنلی مدعی شد بابت این موضوع نگران نیست و همچنین در مورد موقعیت سوزی های تیمش صحبت کرد.

 

1510377

 

یورگن کلوپ گفت: "شرایط به شکلی است که انگار مغلوب شده ایم، اما باید بیشتر مراقب باشیم. ما از داور عصبانی شدیم اما باید ابتدا از خودمان به خاطر تمام نکردن کار حریف انتقاد کنیم. بازی کردن برابر برنلی سخت است و امروز شاهد یکی از بهترین نمایش های لیورپول مقابل برنلی بودیم، اما در جریان بازی از موقعیت‌های‌ خود استفاده نکردیم.

 

صحنه خطا روی اندی رابرتسون را درست تماشا نکردم و به همین دلیل در این رابطه با داور حرف نزدم. این که نمی توانیم موقعیت های خود را تبدیل به گل کنیم مشکل خودمان است. اگر قرار است دوباره از عدم موفقیت بابی فرمینو در گلزنی آنفیلد نوشته شود، امیدوارم او نوشته های شما را نخواند. ما وظایف دیگری برای فرمینو تعیین کرده ایم و بقیه بازیکنان به حضور او نیاز در زمین دارند. من هرگز در مورد عملکرد بابی فرمینو نگران نیستم و به نظر من او امروز خیلی خوب کار کرد. ایجاد چالش در برابر تیمی که به خوبی سازمان یافته باعث رضایتم شد و نباید فراموش کرد برنلی همیشه نگرش فوق العاده ای دارد."

دیدگاه‌ها