کد خبر : 1695333 | 22 تیر 1399 ساعت 00:44 | 17.6K بازدید | 1 دیدگاه

محمود فکری: در فوتبال ما دروغ وجود ندارد!

محمود فکری می‌گوید که بازیکنان این تیم عملکرد خوبی داشتند و می توانستند پیروز شوند.

محمود فکری: در فوتبال ما دروغ وجود ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری سرمربی نساجی در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت درخصوص این دیدار توضیح داد: جا دارد به تیم نفت آبادان خسته نباشید بگویم چون بازی خوبی ارائه دادند و یک امتیاز گرفتند. به بازیکنان خودم هم خسته نباشید می‌گویم که با تمام وجود جنگیدند و باوجود گرمای هوا بازی خوبی ارائه کردند و موقعیت های خوبی را ساختند. می توانستیم برنده هم باشیم، این سومین بازی خارج از خانه بود اما بخت با ما یار نبود. بازی خوبی را شاهد بودیم چون موقعیت های خوبی را روی دروازه به وجود آوردیم و امیدوارم بچه های ما در بازی های آینده قدر این فرصت ها را بدانند و بتوانیم جایی که می‌توانیم سه امتیاز را بگیریم، این کار را کنیم و برنده شویم.

 

وی همچنین درباره وضعیت لیگ گفت: در مجموع چه زمانی که لیگ تعطیل بود و چه زمانی که این ویروس وجود دارد و بازی برگزار می‌شود و چه ماه های بعد، ما این ویروس را خواهیم داشت و مجموعه باشگاه ها و ورزشکاران باید حواسشان باشد و فاصله را رعایت کنند تا الگویی برای مردم باشند که مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا ویروس هرچه زودتر جمع و جور شود. فکر کنم بازی ها باید برگزار شوند تا تکلیف مسابقات روشن شود و با رعایت پروتکل ها هم مشکلی برای اهالی فوتبال به وجود نیاید.

سرمربی نساجی درباره بازی بعدی این تیم اظهار داشت: بازی بعدی در خانه مقابل نفت مسجدسلیمان است. نفت یکی از بهترین تیم های لیگ است و امیدواریم بازی خوبی را ارائه دهیم و باتوجه به بازی خانگی سه امتیاز کامل را بگیریم.

او در مورد داوری عنوان کرد: یک ضدحمله ای را داشتیم که روی بازیکن ما خطا شد و به نظرم باید کارت داده می شد اما مشکل خاصی نبود و بعد از بازی هم آقای حیدری هم برای ما توضیح داد و انشالله ما اشتباه کردیم. اما جا دارد به تیم داوری خسته نباشید بگویم، حین بازی هم شاید طبیعی باشد که ما عتراض کنیم و حریف هم اعتراض کند و مشکلی نیست.

 

فکری در مورد صحبت سراج که لغو بازی نساجی را اجحاف در حق تیمش می‌دانست، گفت: ما که آماده بازی با فولاد بودیمو حتی وارد زمین شدیم و گرم کردیم و ما آماده بازی بودیم اما حریف حاضر نشد و مقصر نبودیم. خداراشکر در فوتبال ما دروغ وجود ندارد و یکی از دلایلی که خیر و برکت و پیشرفت در فوتبال ما وجود ندارد، دروغ نگفتن است. انشالله همین روش را ادامه دهیم و به چیزی که می‌خواهیم برسیم.

دیدگاه‌ها