کد خبر : 1695348 | 22 تیر 1399 ساعت 02:20 | 30.6K بازدید | 13 دیدگاه

یوونتوس 2-2 آتالانتا: فرار از شکست با پنالتی‌های رونالدو

یوونتوس در دیداری خانگی با دو گل کریس رونالدو از روی نقطه پنالتی، مقابل آتالانتا به تساوی 2-2 رسیدند.

یوونتوس 2-2 آتالانتا: فرار از شکست با پنالتی‌های رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریتزیو ساری که با 7 امتیازی برتری نسبت به لاتزیو در صدر جدول سری آ قرار داشتند، در دیدار امشب دو بار از آتالانتا عقب افتادند اما هر دو بار کریس رونالدو از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشید تا یوونتوس فاصله در صدر جدول را از 8 امتیاز افزایش بدهد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. بازی به همین ترتیب ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 16، این آتالانتا بود که به گل اول بازی رسید.

توپ‌گیری فرولر از دیبالا در میانه زمین، یک حمله سریع را برای آتالانتا رقم زد و در نهایت این زاپاتا بود که روی همکاری با گومز، با شوتی محکم از داخل محوطه جریمه، کار را تمام کرد.

 

1510538

بعد از این گل، یوونتوسی ها تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفتند اما این آتالانتا بود که می توانست در دقیقه 31، به گل دوم برسد اما ضربه سر زاپاتا، راهی به چهارچوب دروازه یووه پیدا نکرد. یک دقیقه بعد نوبت دیبالا بود که با یک شوت خطرناک، دروازه حریف را با تهدید روبرو کند اما واکنش گولینی، مانع از باز شدن دروازه آتالانتا شد.

در دقایق پایانی نیمه اول، باز هم این یوونتوسی ها بودند که بیشتر ابتکار عمل را در دست داشتند اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با برتری 1-0 آتالانتا به پایان رسید.

نیمه دوم را آتالانتا بهتر آغاز کرد اما این یوونتوسی ها بودند که در دقیقه 54 صاحب یک ضربه پنالتی شدند. ارسال دیبالا درون محوطه جریمه آتالانتا به دست دی رون برخورد کرد و علی رغم اینکه دست بازیکن آتالانتا در شرایط غیرطبیعی نبود، داور نقطه پنالتی را نشان داد. رونالدو پشت توپ قرار گرفت و با یک شوت محکم، کار را تمام کرد.

 

1510541

 

1510540

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و تعویض های پیاپی، کمی از ضرباهنگ بازی کم کرد تا اینکه در دقیقه 76، آتالانتا می توانست به گل دوم برسد ولی ضربه والی مالینوفسکی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات آتالانتا سرانجام در دقیقه 80 نتیجه داد و این تیم به گل دوم رسید. مالینوفسکی که با پاس عرضی موریل صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه شزنی فرستاد.

یوونتوسی ها که نمی خواستند در خانه بازی را واگذار کنند، پیش کشیدند و سرانجام در دقیقه 90، بار دیگر صاحب یک ضربه پنالتی شدند. این بار برخورد توپ به دست موریل بود که باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. بار دیگر رونالدو پشت توپ قرار گرفت و علی رغم تشخیص درست گولینی، توانست دروازه را باز کند و به این ترتیب، بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

 

1510537

دیدگاه‌ها