کد خبر : 1695366 | 22 تیر 1399 ساعت 10:30 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

نمی دانم با چه زبانی عذرخواهی کنم 

شریفات: بعضی از افراد را به خدا واگذار می‌کنم

مهاجم تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر ضمن گلایه شدید از رفتارغیر حرفه‌ای تعدادی از طرفداران این تیم اظهار امیدواری کرد با ورود سرمربی جدید به دست یک سقوط نکنند.

شریفات: بعضی از افراد را به خدا واگذار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در هفته بیست و چهارم از رقابت های لیگ برتر در خانه خود شکست بسیار سنگینی را متحمل شد و حالا این تیم با 17 امتیاز از 24 بازی در انتهای جدول رده‌بندی قرارگرفته است و به‌شدت خطر سقوط را حس می‌کند. از همین رو مدیران این باشگاه با استعفای مهرداد کریمیان سرمربی این تیم موافقت کردند و گفته میشود مسئولان این باشگاه قصد دارند مهدی پاشازاده را به‌عنوان جانشین او معرفی کنند تا با حضور این سرمربی  بتوانند سهمیه استان بوشهر را حفظ کنند.


در همین رابطه اسماعیل شریفات بازیکن باتجربه این تیم درخصوص برکناری مهرداد کریمیان و شکست سخت مقابل ذوب‌آهن گفت: « خب جا دارد قبل ازهر چیزی از زحمات بی‌دریغ مهرداد کریمیان در این مدت کمال تشکر را هم از طرف خودم و هم از جانب هم‌تیمی‌هایم داشته باشم. انصافاً کریمیان در این مدت دوست و رفیق تک‌تک بچه‌ها به شمار می‌آمد و طی این مدت فکر می‌کنم نشان داد بالاتر از هر چیزی فقط به موفقیت شاهین فکر می‌کند حتی اگر به قیمت خراب شدن خودش تمام شود. شما در نظر بگیرید هر سرمربی‌ای که از این تیم جدا شد کریمیان ماند و اجازه نداد، کار تیم زمین بماند و شما مطمئن باشید که او یک روز یکی از مربیان خوب ایران تبدیل خواهد شد.»


شریفات در ادامه در ارتباط با روند بازی مقابل ذوب‌آهن و پنالتی ازدست‌رفته‌اش عنوان داشت: « باور کنید در نیم ساعت اول ما موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم که اگر قدر آن را می‌دانستیم اصلاً کار به اینجا نمی‌کشید. هرچند بعد از دریافت گل متأسفانه من یک ضربه پنالتی را از دست دادم که نمی‌دانم با چه زبانی از همه عذرخواهی کنم و درواقع خودم بیشتر از هرکسی ناراحت شدم. اما در مقابل ذوب‌آهن من خودم به‌تنهایی 4 شوت به داخل چهارچوب دروازه زدم و یکی از بازی‌های خوبم را در طول فصل به نمایش گذاشتم و این را با قاطعیت تمام می‌گویم که اختلاف دو تیم انصافاً 4 گل نبود. اما بازی به‌گونه‌ای پیش رفت که پس از دریافت گل دوم در عرض 5 دقیقه همه‌چیز به هم‌ریخت.»

 

1478503


بازیکن باتجربه تیم شاهین بوشهر در ادامه با اشاره به فضای حزن‌آلود رختکن پس از این شکست سنگین اظهار داشت: « ای‌کاش فیلمی از رختکن تیم می‌گرفتیم. شاید آن موقع عده‌ای که نمی‌دانم نامشان را چه بگذارم پی به غیرت این بچه‌ها می‌بردند که در چنین هوای بسیار گرم و طاقت‌فرسایی بدون هیچ چشمداشتی در تمرینات حاضر می‌شوند تا لااقل با گرفتن نتیجه بتوانند دل مردم خونگرم و مظلوم بوشهر و طرفداران واقعی شاهین را در این روزها که تب کرونا هم از هرزمانی بالاتر رفته است شاد کنند اما حیف که معدود افرادی قدر آنها را نمی دانند.»


وی که مشخص بود دل پردردی از تعدادی هوادار بوشهری دارد در ادامه همین صحبت‌هایش افزود: «متأسفانه ما پس از بازی قبل از اینکه سوار اتوبوس تیم شویم توسط افرادی که واقعاً هیچ بویی از انسانیت نبرده‌اند مورد فحاشی قرار گفتیم و شاید باورتان نشود که در یک صحنه حتی چندین نفر دست من را گرفتند و به سمت خودشان کشیدند و هر چه از دهانشان درمی امد که لیاقت خودشان را داشت نصیب من و خانواده‌ام کردند. البته من قبل از هر چیز باید بگویم مقصر اصلی این اتفاقات ناگوار نیروی انتظامی حاضر در محل بازی بود که به‌راحتی به هرکسی اجازه می‌داد تا خودش را به بازیکنان شاهین برساند و به ما توهین کند.واقعاً برای منِ اسماعیل شریفات بعد ازاین همه سابقه در فوتبال هضم یکسری از رفتارها سخت است. کسانی که زمانی دیدن من حتی برایشان افتخار محسوب می‌شد و عکس‌هایم را جمع می‌کردند حالا به‌راحتی به خودشان اجازه هر کاری را می‌دهند و من هرگز این نفرات رانمی بخشم و آن‌ها را برای همیشه به خدا واگذار می‌کنم.»


شریفات در پایان در رابطه بااینکه خطر سقوط را به‌شدت احساس می‌کنندتصریح کرد: « درست است ما این بازی را واگذار کردیم اما فراموش نکنیم که هنوز 6 بازی دیگر باقی‌مانده است و از همه می خواهم که زود قضاوت نکنند . با توجه به شکست گل گهر و اختلافات کم در قعر جدول هنوز امیدمان را از دست ندادیم.فقط امیدوارم مدیران شاهین بتوانند در این 6 هفته باقی مانده  با سرمربی خوبی به توافق برسند تا ما بتوانیم یکبار دیگر مانند دوران میشو شایستگی هایمان را باز هم نشان دهیم.»

 

دیدگاه‌ها