کد خبر : 1695372 | 22 تیر 1399 ساعت 10:51 | 12.1K بازدید | 2 دیدگاه

این‌بار یک امتیاز عایدی داشت؛

به یاد استقلال ؛ دبل سهرابیان برابر رحمتی(عکس)

آرمین سهرابیان مدافع پیش تاخته سایپا توانست شب گذشته با ضربه سری چکشی از شکست تیمش در مشهد در واپسین لحظات جلوگیری کند.

به گزارش "ورزش سه" یکی از بازیکنان با قابلیت بازی در چند پست، آرمین سهرابیان است؛ مدافعی که در استقلال نیز بارها در دفاع چپ و البته دفاع میانی به کار گرفته شد و با انتقال به سایپا نیز، به یک مدافع میانی ثابت بدل شد. او دیشب در دیدار هفته بیست و چهارم برابر شهر خودرو، به جز اشتباه در یارگیری امین قاسمی نژاد که منجر به گل زودهنگام شهر خودرو شد، نمایش کم نقصی را داشت و را نیز بارها توپ را از مقابل دروازه تیمش در نبردهای هوایی و زمینی دفع کرد.

 

اوج کار سهرابیان، در لحظات پایانی بازی بود؛ جایی که تیمش در آستانه شکست قرار داشت و او جلو آمده بود تا از فرصت به دست آمده برای تیمش به نحو احسنت استفاده کند و با ضربه سری زیبا، قفل دروازه مهدی رحمتی را شکاند تا سایپا سومین مدعی را هم زمین گیر کند و دست خالی از مشهد راهی تهران نشود.

 

1510583

 

اما اتفاق جالب درباره گلزنی سهرابیان به رحمتی است؛ فصل گذشته که هر دو در لباس استقلال در لیگ هجدهم حاضر بودند، در جم و در جریان هفته چهارم رقابت های لیگ، سهرابیان با گل به خودی به دروازه رحمتی باعث شد تا شاگردان شفر در برابر پارس جنوبی بازنده شوند و حالا با گلزنی دوباره در دیدار دیشب، که البته این‌بار دوئلی رو در رو بود او توانست به طرز شگفت‌آوری برابر رحمتی دبل کند.

 

او با گل به خودی‌اش به رحمتی در فصل قبل سه امتیاز را از استقلال گرفت اما دیشب با گلزنی‌اش به رحمتی، یک امتیاز را برای تیمش به ارمغان آورد تا این‌چنین دومین گل خود به رحمتی و البته دومین گلش در لیگ نوزدهم را به ثمر برساند.

 

1510584

 

1510585

دیدگاه‌ها