کد خبر : 1695386 | 22 تیر 1399 ساعت 11:31 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

بوسیدن توپ توسط میلاد جهانی

آقای پاس گل لیگ؛ بی توجه به پروتکل!

کمتر اتفاق می افتد صنعت نفت به گل برسد و میلاد جهانی در گلی که به ثمر می رسد، نقش نداشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از استراتژی های مهم صنعت نفت برای رسیدن به گل در فصل جاری استفاده از ضربات ایستگاهی بوده؛ ضرباتی که توسط میلاد جهانی زده می شود. اگر ضربات ایستگاهی نزدیک باشد یک ضرب زده می شود و اگر دور باشد پاس می شود. این اتفاق در بازی با نساجی هم تکرار شد. میلاد جهانی ارسال کرد و رضا جبیره گل زد. با وجود همه پیش بینی های حریفان اکنون که هفته بیست و چهارم است باز هم این ضربات کارایی خود را حفظ کرده و منجر به کسب امتیاز برای صنعت نفت می شود. 

 

بازیکن مازنی صنعت نفت البته در جریان بازی هم یکی از مهره های کلیدی تیمش بود. او در یکی دو صحنه با شوت از راه دور و با پاس های بلندی که با پای چپ داد خط دفاعی حریف را با چالش مواجه کرد. میلاد جهانی با پاس گلی که در بازی با نساجی داد شمار موقعیت گل هایی که تا اکنون برای صنعت نفت ساخت را با عدد 7 رساند و اکنون می توان گفت آقای پاس گل در فصل جاری است. 

 

نکته جالب در مورد میلاد جهانی بوسه ای است که او بر توپ پیش از ارسال می زند و گویی از توپ می خواهد همان جایی فرو بیاید که در ذهن برنامه ریزی می کند؛ یکی از موفقیت های صنعت نفت روی ضربات ایستگاهی ضربات دقیقی است که میلاد جهانی ارسال می کند. ارسال های او میلی متری و بی نقص زد. ضربات ایستگاهی میلاد درون گرا و سرعتی است و مهار آن برای هر دروازه بانی سخت می شود.

 

1510606

 

1510610

میلاد جهانی با این روحیه در لیگ می درخشد، درحالیکه باید کمی بیشتر احتیاط کند!

دیدگاه‌ها