کد خبر : 1695398 | 22 تیر 1399 ساعت 11:53 | 5.9K بازدید | 1 دیدگاه

همه تساوی کردند برای فولاد

نکو و شاگردان در مسیر سهیمه آسیایی

تیم فولاد پس از پنج برد پیاپی و البته دو هفته تعطیلی مشابقاتش، روز پنج‌شنبه به مصاف پرسپولیس تهران خواهد رفت.

 نکو و شاگردان در مسیر سهیمه آسیایی

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال فولادخوزستان با داشتن 16 عضو کرونایی مسابقه این هفته‌اش برابر نفت مسجدسلیمان به تعویق افتاد تا تنها تیمی باشد که دو بازی کمتر از دیگر رقبا انجام داده است.


شب گذشته اما مسابقات هفته 24 برگزار شد و طی آن تنها پیکان موفق شد برابر گل‌گهر به پیروزی دست یابد و دیگر مسابقات با تساوی به پایان رسید، نتایجی که دلخواه فولاد بود تا بتواند برای کسب سهمیه همه چیز را در مشت خودش داشته باشد. شاگردان نکو که البته دچار مسأله ویروس کرونا هستند اما باید بدانند که وضعیت کسب سهمیه دست خودشان است و هنوز چیزی تمام نشده، اگر سهمیه می‌خواهند باید تلاش کنند تا با کسب امتیازات در دو بازی معوقه و همچنین مسابقات پیش‌رو در جمع سه تیم بالا نشین قرار بگیرند.

 

تیم فولاد پنج‌شنبه این هفته در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت و دیگر تیم‌های رقیبش نیز بازی‌های سختی خواهند داشت اما گرفتن امتیاز از این دیدار می‌تواند گام بزرگی برای سهمیه فولاد باشد چرا که پنج برد پیاپی برای فولاد از این تیم چهره یک مدعی کسب سهمیه ساخته است.

 

هم اکنون فولادخوزستان با 39 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و با کسب حداقل 4 امتیاز از دو بازی معوقه برابر نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران می‌تواند به رده دوم جدول برسد.

 

قرمزپوشان اهوازی در دیدار های آتی خود تا پایان لیگ به مصاف تیم‌های پرسپولیس، گل‌گهر، نساجی، پارس جنوبی در بیرون از خانه و نفت مسجدسلیمان، ذوب‌آهن، سایپا و تراکتور در خانه خواهند رفت.

دیدگاه‌ها