کد خبر : 1695403 | 22 تیر 1399 ساعت 11:58 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام بازنشستگی کاپیتان سابق تیم ملی استرالیا

میله یدیناک، کاپیتان سابق تیم ملی استرالیا اعلام کرد که در ۳۵ سالگی بازنشسته شده و کفش‌هایش را آویخته است.

اعلام بازنشستگی کاپیتان سابق تیم ملی استرالیا

به گزارش "ورزش سه"، میله یدیناک کاپیتان سابق تیم ملی استرالیا که به همراه این تیم سابقه قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را دارد بازنشستگی‌اش را رسماً اعلام کرد. یدیناک در سال ۲۰۱۵ که جام ملت‌های آسیا در استرالیا برگزار شد جام قهرمانی را بالای سر برده بود.

 

میله یدیناک ۳۵ ساله سابقه بازی در باشگاه‌های وست کاست مارینرز، کریستال پالاس و استون ویلا را دارد. او البته از ماه مه ۲۰۱۹ دیگر در هیچ مسابقه فوتبالی به میدان نرفته و دیروز رسماً از طریق شبکه‌های اجتماعی بازنشستگی‌اش را اعلام کرد.

 

1510624

 

یدیناک در پیام اعلام بازنشستگی‌اش نوشت: " من پسر جوانی از شهر سیدنی بودم که رویایم فوتبالیست حرفه‌ای شدن بود. سفر من برای رسیدن به این هدف سرشار از تجربیات، چالش‌ها و خاطراتی بود که همیشه قدرشان را می‌دانم. می خواهم به این وسیله از تمام باشگاه‌هایی که برایشان بازی کرده‌ام تشکر کنم که این فرصت را در اختیارم گذاشتند".

 

یدیناک در پایان فصل گذشته باشگاه استون ویلا را ترک کرد و انتظار می رفت به لیگ استرالیا برگردد. او در ماه مه اعلام کرده بود هنوز میل به فوتبال بازی کردن دارد.

 

میله یدیناک مدتی در آکادمی باشگاه استون ویلا به عنوان مربی مشغول به کار بوده و ممکن است بعد از بازنشستگی به فعالیت در دنیای مربی‌گری ادامه دهد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها