کد خبر : 1695410 | 22 تیر 1399 ساعت 12:19 | 5.6K بازدید | 2 دیدگاه

رحمان به تیم ملی دعوت می شود 

شجاعی: گل ساختن هم برایم ارزشمند است

علی شجاعی همانند دیدار با تراکتورسازی در بازی با صنعت نفت گل سازی کرد تا نساجی از این بازی سخت خارج از خانه با امتیاز میدان را ترک کند.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک چپ پای نساجی در خصوص این بازی می گوید: بازی سنگینی بود. در چنین روزهایی بازی در آب و هوای گرم و شرجی آبادان بسیار سخت است. با این حال ما بازی را خوب شروع کردیم و یکی دو موقعیت گل در همان دقایق ابتدایی داشتیم که متاسفانه به گل نرسیدیم. در ادامه گل خوردیم و این شرایط کار را برای ما سخت کرد. با این حال توان تیمی ما موجب شد دوباره صاحب موقعیت شویم و گل خورده را جبران کنیم. در نهایت اینکه می توانستیم برنده از میدان خارج شویم. 7 امتیاز از سه بازی خارج از خانه عملکرد خوبی بوده. به یاد داشته باشید که صنعت نفت یکی از تیم های خوب این فصل است و برای کسب سهمیه می جنگد. با همه احترامی که برای این تیم قایل هستم باید بگویم تیم ما بیشتر صاحب موقعیت شد. 

 

علی شجاعی در واکنش به شادی بعد از گل نساجی توسط رحمان جعفری می گوید: گل سازی برای من ارزشش کمتر از گل زدن نیست و خیلی به آن علاقه دارم. اینطور حتی می توانم بگویم برای من موقعیت سازی پر رنگ تر از گل زدن است. خوشحالی بیش از اندازه ام بعد از گلی که رحمان جعفری به ثمر رساند به این خاطر بود که رحمان مهاجم خوبی است اما مدت ها بود به دلیل بد اقبالی به گل نمی رسید. او یکی از مهاجمان خوب فوتبال کشورمان به حساب می آید و شک ندارم با این روند به تیم ملی خواهد رسید. 

 

هافبک گل ساز نساجی در پایان با اشاره به شرایط روحی و روانی بهتری که با آمدن کادر فنی جدید پیدا کرده؛ گفت: در برهه ای از نظر روحی و روانی شرایط خوبی نداشتم و همین روی عملکردم تاثیر منفی داشت در حالی که این برای کسانی که بازی ها را از بیرون دنبال می کردند مشخص نبود. خوشبختانه کادر فنی جدید با درک این موضوع به من کمک کردند تا در ترکیب تیم راحت تر کار کنم و موثر باشم و از این بابت خوشحالم و قدردان زحمات آنها هستم. این را هم بگویم پاس گل هایی که می دهم حاصل تلاش همه اعضای تیم است و من به تنهایی نمی توانم در تیم قدمی بردارم.

 

1510628

 

1510629

دیدگاه‌ها