کد خبر : 1695418 | 22 تیر 1399 ساعت 12:47 | 7.6K بازدید | 3 دیدگاه

خوشحالم در قهرمانی پرسپولیس ردپایی داشته باشم

خالقی‌فر: دست طیبی را خواندم و به سپاهان گل زدم

مهاجم پارس جنوبی با گل ارزشمند خود نقش پررنگی در دستیابی به تک امتیاز حیاتی در نقش جهان ایفا کرد.

خالقی‌فر: دست طیبی را خواندم و به سپاهان گل زدم

به گزارش "ورزش سه"، اولین گل رضا خالقی فر برای پارس جنوبی در لیگ برتر با تک امتیاز ارزشمندی برابر سپاهان همراه شد. خالقی فر که در این فصل با بدشانسی بزرگی مواجه شد و در چند مرحله به دلیل مصدومیت از ترکیب خارج شده بود، اکنون در روزهای پایانی فصل توانسته با دستیابی به آمادگی لازم یکی از مهره‌هایی لقب گیرد که می‌تواند به افاضلی برای دستیابی به سهمیه بقا کمک کند.

 

او در  خصوص بازی برابر سپاهان و تساوی مقابل این حریف قدرتمند گفت: قبل از بازی هم کاملا به این موضوع آگاه بودیم که بازی سختی برای ما خواهد بود. سپاهان هم کادرفنی خوب و هم بازیکنان و ساختار فوق العاده‌ای دارد و نتیجه گرفتن مقابل آنها که مدعی هستند کاملا سخت است. اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم یک امتیاز را خوش شانس بودیم که به دست آوردیم. ما از حداقل موقعیت استفاده کردیم و خوشبختانه موفق شدیم به امتیاز برسیم. مسلما بازی مقابل حریفان قدرتمندی مثل سپاهان سخت است و خوشحالم که به این نتیجه مناسب رسیدیم. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که بچه‌های ما در انسجام دفاعی خوب کار کردند و در این شرایط کسب امتیاز ارزش زیادی دارد.

 

خالقی فر درباره اینکه تعویض طلایی هومن افاضلی در این بازی لقب گرفته نیز گفت: مسلما هر بازی شرایط خاص خودش را دارد در این بازی با صلاحدید کادرفنی به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین شدم و خوشحالم که توانستم مثمرثمر باشم و زحمتا بچه‌ها را با بعد از نمایش 60-70 دقیقه ای موفق آنها، به ثمر برسانم. امیدوارم در ادامه فصل نیز موفق ظاهر شویم و بتوانیم به هدفی که داریم برسیم. 

مهاجم پارس درباره اشتباه مدافع حریف (طیبی) برای گلزنی در این بازی گفت: موقعی که توپ بالا رفت، یک لحظه به دلم افتاد که احتمال این موضوع وجود دارد که اشتباه کند و سریع بدنم را به سمت دیگری تغییر مسیر دادم. خوشبختانه پیش بینی من درست در آمد و توانستم جلوی توپ قرار بگیرم و گل بزنم. 

 

1510634

 

او درباره اولین گل خود در این فصل نیز اینطور توضیح می‌دهد: امسال در جام حذفی و برابر ذوب هم گل زدم اما در لیگ این اولین گل من بود. خب بدشانسی زیادی داشتم و این فصل دو بار همسترینگ پاره کردم. خوشبختانه الان شرایط خوب است و امیدوارم در کنار دیگر بچه‌های تیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم. من در این فصل تا می‌آمدم جان بگیرم دوباره مصدوم می‌شدم و این خیلی اذیتم کرد. 

خالقی فر که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد، برای دومین بار با گل خود باعث شده تا این تیم شانس زیادی برای تصاحب جام داشته باشد. او پیش از این یک بار در گسترش فولاد با گل به تراکتور و اکنون برابر سپاهان باعث شده تا فاصله امتیازی بین رقبا با پرسپولیس افزایش یابد. او در این باره می‌گوید: خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد و البته بیشتر برای تیم خودم خوشحالم. ما شرایط حساسی داریم و باید به دنبال تک تک امتیازات باشیم تا بتوانیم هواداران جمی را در این وضعیت خوشحال کنیم. برای پرسپولیس و هوادارانش هم خوشحالم و امیدوارم آنها نیز موفق باشند و اینکه می‌گویید ردپای من در قهرمانی پرسپولیس وجود دارد باعث خوشحالی ام است.

مهاجم باتجربه پارس درباره شرایط این تیم و شانس بقای آنها نیز در پایان گفت: با این شرایط و حضور مجدد آقای رضاییان امیدواری افزایش یافته است. حضور رضاییان باعث شده تا تیم انرژی مثبت دوباره‌ای بگیرد و اکنون امیدوار هستیم که موفقیت را در پایان فصل از آن خود کنیم. ما یک تیم خوب هستیم که علیرغم تمام مشکلات در طول 90 دقیقه فقط برای موفقیت و شادی هواداران می‌جنگیم. امیدوارم بتوانیم به هدف خودمان در بقا دست پیدا کنیم و البته این موضوع نیاز به حمایت بیشتر دارد.

دیدگاه‌ها