کد خبر : 1695425 | 22 تیر 1399 ساعت 12:57 | 25K بازدید | 9 دیدگاه

خوش‌بینی بعد از نمایش مقابل تراکتور

هواداران : این استقلال بر خواهد گشت

استقلال دیروز بعد از یک هفته بلاتکلیفی و دو تمرین نصف و نیمه و استرس کرونا در اردو ی تیم ، نیمه دوم خوبی را برابر تراکتور در تهران همانند بازی رفت در تبریز سپری کرد

هواداران : این استقلال بر خواهد گشت  

به گزارش "ورزش سه " لیگ برتر ایران در فصل نوزدهم  در حال  وارد شدن به ماه دوازدهم برگزاری است و تیم ها برای رسیدن به آن چه که در اول فصل برنامه ریزی کرده بودند روزهای سخت و دشواری را در این روزها سپری می کنند .لیگ نوزدهم و آغاز فصل فوتبالی ایران  که  از 31مرداد 98 با بازی پرسپولیس برابر پارس جنوبی جم استارت خورد و در خوشبینانه ترین حالت در مرداد ماه سال 99بعد از یک سال به پایان خواهد رسیدبرای آبی روزهای تاریک و روشن زیادی در این یکساله  داشته است.

 

آبی های تهران که فصل با استراماچونی بد شروع کرده بودندو در اوایل فصل در رده پانزدهم جدول هم دیده شدند  ازنیمه دوم  بازی با تراکتور در تبریز استارت استقلال بی رقیب استراماچونی را با ارائه فوتبالی چشم نواز  زدند و بعد از پنج بازی با شکست شهر خودرو در تهران بعد از سال ها  به صدر جدول رسیدند. مشکلات مالی و حقوقی با استراماچونی و از دست دادن او با بازگشت مجیدی به نیمکت همراه شد تا استقلال و مجیدی که سه بازی را بدون مربی سپری کرده بودند برای پوست انداختن دوباره امتیازات را از دست بدهند و حالا با 38امتیاز در رده ششم جدول هستند.آن ها در چهار بازی گذشته خود در لیگ برتر  دو شکست در خانه حریفان و دو تساوی در تهران کسب کرده اند ولی همچنان یکی از گزینه های صعود به لیگ قهرمانان آسیا از مسیر لیگ برتر هستند و نمی خواهند این فرصت را با مسیر سخت تر این روزها در جام حذفی جابجا کنند .

 


مجیدی و تیمش که در دو ماه گذشته از لحاظ مدیریتی آرامش نسبی را تجربه می کنند  و در هفته گذشته تمرین مناسبی نداشتند دیروز در برابر تراکتور اگر اسیر تیر افقی دروازه  و درخشش مظاهری برابر ضربه سر قایدی نمی شدند می توانستند تراکتور در لیگ نوزدهم دبل کنند و امید به هواداران برگرداند.
استقلال هنوز  علاوه بر لیگ برتر جام حذفی و لیگ قهرمانان اسیا را که در آن تخصص دارد را پیش رو دارد . فوتبال رو به جلو آبی پوشان در نیمه دوم دیروز که با تغییرتاکتیک به  2_4_4همراه بود با  دو فرصت گلزنی صد درصد به همراه مالکیت بیشتر توپ در نیمه زمین حریف و موقعیت های دیگر نشان های خوبی برای هواداران این تیم  از بازگشت آبی ها به جلد واقعی خودشان بود.


حالا مجیدی با تغییر تاکتیک از زیر سایه استراماچونی نیز خارج شده و می تواند با استفاده از توان مناسب بدنی بازیکنانش که دیروز با توجه به هفته کم تمرینی آنها کاملا مشهود بود و با بازگشت بیماران کرونائی ادامه مسابقات لیگ را برای هواداران این تیم جذاب کند و استقلال را تبدیل به یکی از مدعیان قهرمانی در جام حذفی و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کند.

 

1510647


زوج شیخ دیاباته و مهدی قایدی با پایان مصدو میت ارسلان مطهری و اضافه شدن داریوش شجاعیان رهایی یافته از بند مصدومیت به همراه بازگشت فرشید اسماعیلی به دوران اوج خود  و استفاده از علی کریمی و مسعود ریگی استقلال و مجیدی را در روش 2_4_4با گزینه های متعددی در فاز تهاجمی روبرو خواهد کرد که با توجه به توان مناسب بدنی آنها در روز گذشته می تواند همانند نیمه دوم نیم فصل اول عرصه را بر تمامی حریفان در ایران و آسیا  تنگ کند. 


آماده شدن بدنی بازیکنان و بازگشت ستاره ها استقلال فرصت مناسبی است  تا مجیدی  با بودن آن ها که می توانند عصای دست هر مربی باشند  از لحاظ ذهنی و بدنی در مرحله یک چهارم جام حذفی به مصاف سپاهان برود و خود را برای ادامه مسابقات حذفی و لیگ قهرمانان آسیا آماده کند .

محمدرضا تقی خانی

دیدگاه‌ها