کد خبر : 1695427 | 22 تیر 1399 ساعت 13:02 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

کارشناسان درباره صحنه‌های مشکوک نظر عادلانه بدهند

صالحی: بشاگردی جوری زد که ترسیدم دندانم ریخته باشد!

مهاجم پیکان به اتفاقات عجیبی که در بازی با گل گهر رقم خورد واکنش نشان داد و مدعی شد تیمش مستحق دستیابی به گلهای بیشتری برابر حریف بود.

صالحی: بشاگردی جوری زد که ترسیدم دندانم ریخته باشد!

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در شرایطی شب گذشته مقابل گل گهر سیرجان در زمین خود به برتری دست یافت که ابراهیم صالحی در متن اصلی اتفاقات مشکوک در این بازی قرار داشت. برخورد او با مهرداد بشاگردی دو بار باعث درگیری و عصبانیت شدید عبدالله ویسی و اعتراض او نسبت به عملکرد داوری شد. صالحی که در این بازی جانشین شهریار مغانلو شده بود، در گفتگو با ایلنا به توضیح اتفاقات این بازی پرداخت. 

 

صالحی درباره دومین برتری متوالی تیم پیکان تهران در مسابقات لیگ برتر گفت: بازی واقعا سخت بود و تلاش زیادی داشتند تا بتوانند به امتیاز برسند اما با تلاش کادرفنی طی جلسات تمرینی به خوبی روی نقاط ضعف آنها کار کرده بودیم و می‌دانستیم که چطور نتیجه این بازی را به سود خودمان رقم بزنیم.

مهاجم تیم پیکان درباره قضاوت موعود بنیادی فر و اعتراض عبدالله ویسی اینطور توضیح داد: در اواخر نیمه اول یک صحنه بود که به اعتقاد من پنالتی بود. من توپ را کنترل کردم و آقای بشاگردی با زانو به صورتم ضربه زد که از درد دیشب نخوابیدم. فکر می‌کنم بینی‌ام شکسته و باید عکس بگیرم. من نمی‌توانم درباره صحنه‌های داوری نظر دقیقی بدهم اما برخوردی که بشاگردی با من داشت را هر کارشناسی ببیند می‌گوید که باید اخراج می‌شد. آنها هم به داوری اعتراض داشتند و به نظرم کارشناسان باید دقیق در این باره صحبت کنند.

 

صالحی درباره اعتراض و دریافت کارت زرد ویسی از سوی بنیادی فر گفت: سرو صداهای کنار زمین را شنیدم اما نزدیک به دو دقیقه متوجه نشدم چه اتفاقاتی اطرافم رخ می‌دهد؛ از درد روی زمین افتاده بودم و بینی‌ام خونریزی داشت. برخورد خیلی بدی با من داشت و فکر کردم که دندان‌هایم داخل شکمم ریخته است، صدای خیلی بدی داشت و شانس آوردم که بیهوش نشدم.

 

بازیکن پیکان درباره فاصله گرفتن از صدر جدول رده بندی و شانس بقای تیمش گفت: به نظرم تیم ما با حضور آقای ویسی به وقت نیاز داشت تا فرم تیمی خودش را پیدا کند. با حضور ایشان نقاط قوت و ضعف‌مان را دقیق‌تر شناختیم و وقفه در مسابقات لیگ به نفع ما شد که آشنایی بیشتری داشته باشیم. امیدوارم که این بردها ادامه دار باشد و بتوانیم سهمیه لیگ برتری را حفظ کنیم. تیم پیکان پتانسیل زیادی دارد و از قبل هم گفته بودیم که حتما در لیگ برتر ماندنی هستیم. امیدوارم که لیگ تمام شود که با شرایط فعلی بعید به نظر می‌رسد مسابقات تمام شود. الان 13 -14 ماه است که تمرین می‌کنیم و بدن‌های بازیکنان لیگ برتری کم می‌آورد.

صالحی در خصوص گلزنی نادرمحمدی مدافع راست تازه وارد این تیم نیز گفت: خیلی برای او خوشحالم و تمام تیم ما برای تلاش‌های او خوشحال هستند. او نزدیک به یک سال فقط تمرین کرد تا آقای ویسی به پیکان آمد و به او اعتماد کرد. او یکی از استعدادهای خوب تیم ماست و امیدوارم که روندش ادامه دار باشد.

دیدگاه‌ها