کد خبر : 1695435 | 22 تیر 1399 ساعت 13:20 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش شماره 70 تراکتور در شب تولد (عکس)

مهدی تیکدری در دومین تجربه بازی در ورزشگاه آزادی عملکرد قابل قبولی داشت و در بخش دفاعی نیز مطمئن ظاهر شد.

درخشش شماره 70 تراکتور در شب تولد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پدیده فصل گذشته لیگ آزادگان که در پایان فصل به تراکتور پیوست، با نظر مصطفی دنیزلی از پست وینگر و هافبک هجومی به پست دفاع راست منتقل شد و با حضور ساکت الهامی نیز در همین پست باقی ماند و جایگاه ثابت خود در سمت راست را حتی پس از خرید میلاد فخرالدینی هم حفظ کرد.


تیکدری شب گذشته در حالی دومین تجربه بازی در ورزشگاه آزادی را سپری کرد که در مقابل خط حمله آتشین استقلال نمایش درخشانی داشت و با ثبت 5 کنش دفاعی، روز خوبی را پشت سر گذاشت. او همچنین 81 درصد پاس صحیح را به ثبت رساند و سه سانتر هم داشت که البته هیچ یک به نتیجه نرسیدند.

 


نمایش تیکدری در مقابل استقلال در حالی به پایان رسید که او شب گذشته 23 سالگی را پشت سر گذاشت و حالا در سال جدید زندگی به دنبال این خواهد بود که مهره فیکس تراکتور باقی بماند. او که در پست تخصصی درخشان ظاهر شده بود، حالا نشان داده که در پست های دفاعی نیز مطمئن عمل می‌کند و با سرعت بالای خود، در حملات نیز حاضر می‌شود.


نکته مهم درباره او این است که در پست دفاع راست، دفاع چپ و هافبک کناری توانایی بازی دارد و همین موضوع سبب شده تا یار کارآمدی در فهرست ساکت الهامی باشد.

 

دیدگاه‌ها