کد خبر : 1695467 | 22 تیر 1399 ساعت 16:03 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

حمیداوی همه دغدغه های ما را از بین برده است

طاهران: سایپایی‌ها انگار قهرمان جام جهانی شده بودند!

هافبک شهرخودروی مشهد می گوید تیمش شایسته کسب سهمیه آسیایی از لیگ نوزدهم است.

طاهران: سایپایی‌ها انگار قهرمان جام جهانی شده بودند!

علی طاهران در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی شهرخودرو مقابل سایپا عنوان کرد: ما بازی خیلی خوبی مقابل سایپا انجام دادیم و تا ثانیه های پایانی از حریف پیش بودیم اما یک لحظه غفلت باعث شد گل بخوریم و 2 امتیاز از دست بدهیم. واقعا حیف شد. می توانستیم برنده از زمین خارج شویم. انشاالله در بازی های بعدی جبران خواهیم کرد.


وی با اشاره به شادی بعد از گل اعضای تیم سایپا بیان کرد: من واقعا از این شادی تعجب می کنم. آنها طوری دور افتخار می زدند و خوشحالی می کردند که انگار قهرمان جام جهانی شده اند. حال اینکه دقیقه 98 گل زده اند دلیل نمی شود اینطور به شادی بپردازند آن هم در زمین ما.


طاهران درباره شرایط خودش در شهرخودرو بیان کرد: خوشبختانه شرایط خوبی دارم. بعد از تعطیلات کرونا با اعتماد کادرفنی برای تیمم بازی کردم. من نهایت تلاشم را خواهم کرد تا برای تیمم مثمرثمرباشم و امیدوارم توانسته باشم جواب اعتماد کادرفنی را بدهم.


هافبک شهرخودرو درباره شانس تیمش برای کسب سهمیه آسیایی خاطرنشان کرد: ما نهایت تلاشمان را می کنیم. تیم ما شایسته کسب سهمیه آسیایی است و شک نکنید در ادامه فصل با حفظ روند خوب خودمان به این عنوان مهم می رسیم. من فکر می کنم ما بدشانس هم بوده ایم  وگرنه الان با پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر می جنگیدیم.


طاهران در پایان افزود: جا دارد از آقای حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو تشکر کنم که در این شرایط سخت کرونایی حواسش به بازیکنان هست. ایشان تمام تدابیر لازم برای حفظ سلامتی اعضای تیم را اندیشیده و واقعا به فکر ما بازیکنان و کادرفنی است. خدا ایشان را برای ما حفظ کند که از هیچ نظر اجازه نداده کمبودی در تیم احساس شود. امیدوارم بتوانیم با عملکرد خوب در پایان فصل پاسخ زحمات او را بدهیم.

دیدگاه‌ها