کد خبر : 1695472 | 22 تیر 1399 ساعت 16:26 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

آزادی؛ مهاجمی که گل نمی‌زند

ناکامی جوان ترین بازیکن تاریخ تراکتور در گلزنی (عکس)

محمدرضا آزادی مهاجم جوان تیم تراکتور روز گذشته نیز از گلزنی ناکام بود.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته مهاجم نوک تیم تراکتور محمدرضا آزادی 20 ساله بود که در بازی رفت به استقلال گلزنی کرده بود. اما او در ورزشگاه آزادی نمایش ضعیفی را ارائه کرد و نتوانست در مقابل مدافعان سرسخت استقلال کاری کند. همچنین سیدحسین حسینی که این فصل کلین شیت های زیادی را نداشته، در مقابل آزادی و خط حمله تراکتور دروازه خود را بسته نگه داشت تا یک شکست دیگر برای این بازیکن جوان رقم بخورد.


آزادی در این دیدار تنها 7 پاس داد که نیمی از آن ها غلط بودند، در بیشتر دوئل ها شکست خورد و تنها یک دریبل داشت و دو خطا هم انجام داد و البته از همه این ها مهم تر، هیچ شوتی را ثبت نکرد که اگرچه در ثبت این رکورد هافبک های تراکتور هم نقش داشتند اما نمی‌توان از ضعف محمدرضا آزادی هم به سادگی گذشت.


او که در لیگ هفدهم و زیر نظر یحیی گل محمدی به پدیده لیگ برتر تبدیل شد و عنوان جوان ترین بازیکن تراکتور را از آن خود کرد، بعد از آن دیگر نتوانست درخشش را ادامه دهد و در فصل جاری هم کمتر از سه هافبک تراکتور یعنی احسان حاج صفی، رضا اسدی و مسعود شجاعی گل زده و با دو گل در بین بهترین گلزنان این تیم جایی ندارد.


باتوجه به عدم بازگشت عکاشه حمزاوی و جدایی کوین فورچونه، دست ساکت الهامی برای پست خط حمله کاملا بسته است و هواداران تراکتور هم امیدوارند که آزادی توانایی خود را در سومین فصل حضور در لیگ برتر سرانجام نشان دهد.

 

دیدگاه‌ها