کد خبر : 1695536 | 22 تیر 1399 ساعت 21:31 | 49.6K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد هم خواهان ستاره پرحاشیه رئال مادرید شد

لوکا یوویچ، ستاره صربستانی و 22 ساله رئال مادرید مورد توجه باشگاه چلسی نیز قرار گرفته است.

لمپارد هم خواهان ستاره پرحاشیه رئال مادرید شد

به گزارش "ورزش سه"، شرایط برای ماندن لوکا یوویچ در رئال مادرید مهیا نیست و او در آستانه جدایی قرار گرفته است. یک سال قبل او بعد از سپری کردن دو فصل درخشان در فرانکفورت و به ثمر رساندن 36 گل مورد توجه بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی قرار گرفت، اما این رئال مادرید بود که موفق شد لوکا یوویچ را با رقم 55 میلیون یورو جذب کند.

 

1509717

 

اما لوکا یوویچ در فصل اول تنها موفق به زدن 2 گل برای تیمش شد و رفتار پرحاشیه اخیر او و عدم رعایت قوانین بهداشتی باعث شده رئال مادرید دیگر تمایلی به حفظ این بازیکن نداشته باشد. نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد چلسی شرایط انتقال لوکا یوویچ را در نظر گرفته است.

 

رئال مادرید احتمالا حاضر است با رقمی در حدود 30 میلیون یورو نیز لوکا یوویچ را به فروش برساند. چلسی چند روز قبل رسما با تیمو ورنر، گلزن آلمانی و 23 ساله لایگپزیش به توافق رسید و حالا به دنبال اضافه کردن یک بازیکن دیگر به خط حمله است. لوکا یوویچ قراردادی شش ساله با رئال مادرید دارد، اما زین الدین زیدان در بسیاری از بازی ها حتی نام او در لیست نیز قرار نداده و انتقال به لیگ برتر محتمل ترین گزینه برای این بازیکن صربستانی است. لسترسیتی نیز برای خرید لوکا یوویچ در روزهای اخیر وارد عمل شده است.

دیدگاه‌ها