کد خبر : 1695600 | 23 تیر 1399 ساعت 11:00 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

گتوزو: عصبانی‌ام؛ از بازی با میلان احساساتی شدم

بعد از تساوی 2-2 ناپولی مقابل میلان گنارو گتوزو سرمربی ناپولی که در گذشته بازیکن و مربی میلان بوده گفت از بازی با تیم سابقش احساساتی شده ولی از دست بازیکنان خود عصبانی است.

گتوزو: عصبانی‌ام؛ از بازی با میلان احساساتی شدم

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی با هدایت گنارو گتوزو دیشب در خانه خود میزبان آث میلان، تیم سابق سرمربی‌اش بود. ناپولی در خانه موفق نشد از پس استفانو پیولی و شاگردانش برآید و در نهایت به تساوی 2-2 رضایت داد.

 

 گتوزو در پایان بازی اذعان کرد که ایستادن مقابل تیم سابقش برای اولین بار برای او لحظاتی احساساتی رقم زده ولی او در ضمن گفت از بازیکنانش به خاطر استفاده نکردن از فرصت‌هایشان عصبانی است.

 

1510844

 

گتوزو که بخش اعظم دوران فوتبالی خود را در میلان سپری کرده و به مدت یک فصل و نیم هم هدایت روسونری را به عهده داشته در پایان بازی دیشب گفت: " شب پراحساسی را تجربه کردم. اولین بار بود مقابل تیمی می‌ایستادم که من را ساخته بود و تبدیل به یک فوتبالیست مهم کرده بود".

 

سرمربی ناپولی در ادامه گفت: " ولی از دست بازیکنانم عصبانی‌ام و باید باشم. چون وقتی این همه فرصت گلزنی خلق می‌کنیم باید آنها را به تور دروازه بچسبانیم. ما این کار را نکردیم و به مشکل افتادیم. به نظر می‌رسد ما برای زدن هر گل باید شش یا هفت موقعیت گلزنی ایجاد کنیم. این فقط مشکل مهاجمین نیست بلکه مشکل کل تیم است. ما فرصت ایجاد می‌کنیم، خیلی راحت به ۲۰ متر آخر زمین می‌رسیم ولی بعد اشتباه می‌کنیم و فرصت را از دست می‌دهیم. در این زمینه باید بهتر شویم".

 

 

دیدگاه‌ها