کد خبر : 1695671 | 23 تیر 1399 ساعت 15:41 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازبینی در شب‌های فوتبالی؛ سر گل گهر را بریدند!

با اعلام نظر کارشناس داوری برنامه شب های فوتبالی، تیم گل گهر سیرجان این هفته از اشتباهات داوری متضرر شده و این اشتباهات سبب آن شده تا آنها یک گام دیگر به لیگ دسته اول کشور نزدیک‌تر شوند.

بازبینی در شب‌های فوتبالی؛ سر گل گهر را بریدند!

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته در برنامه شب های فوتبالی، کارشناسی داوری دیدار پیکان - گل گهر مورد بررسی قرار گرفت؛ دیداری که موعود بنیادی فر قاضی آن بود و شاهین و مولوی هم کمک‌های او در امر قضاوت این دیدار حساس میان دو تیم پایین جدولی بودند. در بررسی تصمیمات بنیادی فر از سوی جعفری کارشناس داوری برنامه مشخص شد شاگردان جلالی بسیار از قضاوت بنیادی فر متضرر شده‌اند و متحمل شکست شده‌اند. شکستی که منجر به استعفا و برکناری مجید جلالی شد.

 

اعتراض شدید عبدالله ویسی سرمربی پیکان در جریان بازی به صحنه‌ای بود که برخورد میان مهرداد بشاگردی سنگربان گل گهر و ابراهیم صالحی مهاجم پیکان رخ داد و جو بازی متشنج شد؛ ویسی معتقد بود در این صحنه باید بشاگردی اخراج می‌شده است اما کارشناس داوری برنامه شب های فوتبالی اعلام کرد که تصمیم بنیادی فر برای ادامه بازی درست بوده و اعتراضات بی‌دلیلی نسبت به این تصمیم داور از سوی کادرفنی پیکان انجام شده است.

 

همچنین در این کارشناسی مشخص شد، گل سالم تیم گل گهر مردود اعلام شده آن‌هم در شرایطی که بازی هنوز یک بر صفر به سود پیکان بود؛ البته در لحظات پایانی بازی باید از سوی داور دروازه بان تیم گل گهر نیز به دلیل انجام خطای هند اخراج می‌شد که این اتفاق هم از سوی بنیادی فر رخ نداده و بشاگردی در ترکیب تیم جلالی باقی مانده است.

دیدگاه‌ها