کد خبر : 1695674 | 23 تیر 1399 ساعت 15:44 | 13.4K بازدید | 1 دیدگاه

روایتی از اتفاقات عجیب در پایان بازی آلومینیوم-هوادار

درگیری استادیوم اسلامشهر به جای باریک کشیده شد!

در پایان بازی دیروز هوادار و آلومینیوم در اسلامشهر درگیری شدید میان ماموران نیروی انتظامی و اعضای تیم آلومینیوم رخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پایان بازی روز گذشته تیم‌های هوادار و آلومینیوم اراک در چارچوب لیگ دسته اول که با برتری 2 بر یک هوادار به پایان رسید، تعدادی از اعضای تیم آلومینیوم به شدت با نیروی انتظامی درگیر شدند. این درگیری که ظاهرا به خاطر شکستن درب رختکن رخ داده بود، برخوردهای فیزیکی شدیدی داشت و در نهایت به مصدومیت یک سرباز منجر شد.


عباس تیموری، نماینده هیات فوتبال استان تهران در این مسابقه در گفت‌وگو با "ورزش سه" درباره درگیری‌های پایان بازی گفت: بازی که تمام شد، یکسری از عوامل تیم آلومینیوم با نیروی انتظامی درگیر شدند. من آن لحظه در صحنه حضور نداشتم، اما آنطور که دیدم درگیری فیزیکی شدیدی رخ داد. گویا یکی از عوامل تیم آلومینیوم درب رختکن را شکسته بود و با ورود نیروی انتظامی به این ماجرا، درگیری بین دو طرف رخ داد. 

 


وی درباره اینکه گفته می‌شود سرباز نیروی انتظامی به کما رفته، عنوان کرد: به کما رفتن این سرباز را تایید نمی کنم، اما دیدم که شدیدا از ناحیه کمر مصدوم شده بود و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد. یک ساعت قبل هم از دوستان در اسلامشهر حال این سرباز را پرسیدم که گفتم در بخش است و حال مساعدی دارد. 


نماینده هیات فوتبال تهران در خصوص شایعه بازداشت سرپرست تیم آلومینیوم گفت: کسی بازداشت نشد، اما ماموران نیروی انتظامی در استادیوم از سرپرست آلومینیوم خواستند که به کلانتری برود تا گزارش اتفاقات صورتجلسه شود. 


تیموری در پایان افزود: آقای نورانی، ناظر فدراسیون قطعا گزارشی تهیه کردند و ارائه خواهند کرد. واقعا خیلی شلوغ شده بود و درگیری شدید بود. خدا را شکر با دخالت چند تن از مسئولان باشگاه آلومینیوم این ماجرا ختم به خیر شد؛ وگرنه ممکن بود اتفاقات بدتری هم رخ دهد.

دیدگاه‌ها