کد خبر : 1695788 | 24 تیر 1399 ساعت 02:34 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر 3-1 تورینو: صعود نرآتزوری به رتبه دوم

اینتر با پیروزی 3-1 مقابل تورینو، به رتبه دوم جدول سری آ صعود کرد.

اینتر 3-1 تورینو: صعود نرآتزوری به رتبه دوم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته در این دیدار ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند اما با زدن سه گل در نیمه دوم، به امتیاز این دیدار خانگی دست پیدا کردند.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی صاحب موقعیت های خوبی شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. تا اینکه در دقیقه 17، روی اشتباه سمیر هاندانوویچ، تورینو به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که هاندانوویچ روی تیر دوم توپ را لحظه ای در اختیار گرفت اما توپ از دستش رها شد و بلوتی با هوشیاری، گل اول بازی را به ثمر رساند.

تلاش اینتری ها برای زدن گل تساوی در نیمه اول ثمری نداشت و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را نرآتزوری هجومی آغاز کرد و در همان 16 دقیقه ابتدایی نیمه دوم، سه بار به گل رسید. ابتدا در دقیقه 48، روی ارسال بلند دی آمبروسیو بود که لائوتارو مارتینس توپ را با سر برای اشلی یانگ آماده کرد و او هم با یک شوت محکم، کار را تمام کرد.

 

1511053

 

سه دقیقه بعد، اینتر به گل دوم رسید. روی یک ضربه کرنر تمرین شده و هماهنگ بود که توپ با ضربه سر الکسیس سانچس به گودین رسید و او هم با یک ضربه سر دیگر، کار را تمام کرد.

 

1511051

 

در دقیقه 55، تورینو می توانست کار را به تساوی بکشد اما ضربه سر وردی را هاندانوویچ مهار کرد. در مقابل، این اینتر بود که در دقیقه 61، به گل سوم رسید. روی توپ ربایی خوب الکسیس سانچس و پاس او بود که لائوتارو صاحب موقعیت شد و شوت محکم او بعد از برخورد به مدافع حریف و کمانه کردن، وارد دروازه تورینو شد.

 

1511055

 

در دقیقه 65، بلوتی می توانست اختلاف را به یک گل کاهش بدهد اما ضربه او به تیر دروازه اینتر برخورد کرد. در دقایق پایانی هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از هیچ یک از آنها استفاده کنند و بازی در نهایت با برتری 3-1 اینتر به پایان رسید.

دیدگاه‌ها