کد خبر : 1695798 | 24 تیر 1399 ساعت 09:40 | 31.6K بازدید | 7 دیدگاه

زیدان: دو امتیاز فاصله داریم ولی هنوز قهرمان نیستیم

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید می‌گوید تیمش برای پیروزی مقابل گرانادا کار دشواری داشته و به همین خاطر بوده که با شنیدن سوت پایان بازی فریاد زده است.

زیدان: دو امتیاز فاصله داریم ولی هنوز قهرمان نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در خانه گرانادا به مصاف این تیم رفت و موفق شد حریفش را با نتیجه 2-1 شکست دهد. رئال با این پیروزی به فاصله دو امتیازی قطعی کردن قهرمانی‌اش در لالیگا رسید و شاگردان زیدان با کسب دو امتیاز دیگر قهرمان این فصل خواهند بود.

 

اما رئال برای پیروزی مقابل گرانادا کار دشواری در پیش داشت و زیدان وقتی سوت پایان بازی در استادیو نوئوو لوس کارمنز، خانه گرانادا، به صدا درآمد فریادی بلند سر داد که بعد از بازی سوژه سوالهای خبرنگاران شد.

 

1511071

 

زیدان در پاسخ به این سوالها گفت:" من فریاد زدم چون هم خوشحال بودم و هم بازی سختی را با موفقیت پشت سر گذاشته بودیم. فریاد زدن من واکنشی طبیعی بود چون این سه امتیاز برای ما خیلی مهم بود".

 

سرمربی رئال مادرید در ادامه گفت:" فریاد زدم تا به بازیکنانم بگویم بازی درخشانی به نمایش گذاشته‌اند. برای آنها خوشحالم".

 

رئال در نیمه دوم که گرانادا برای زدن گل تساوی تلاش می‌کرد بازی دفاعی و بسته‌ای ارائه کرد. زیدان در ادامه صحبتهایش گفت:" ما در نیمه اول عالی بودیم و با توپ خیلی خوب کار کردیم. نیمه دوم به این خوبی نبود و علتش این بود که حریف ما خوب کار می‌کرد. در لالیگا برای اینکه به جایی برسید باید سختی هم بکشید و ما به عنوان یک تیم از این فاز هم سربلند بیرون آمدیم. باید به این تیم افتخار کرد. دو بازی باقی مانده و ما هنوز برنده هیچ جامی نشده‌ایم. این واقعیت است. هنوز شش امتیاز باقی مانده که باید کسب شود. ما وقتی فصل را شروع کردیم می‌خواستیم قهرمان لالیگا شویم ولی این اتفاق هنوز نیفتاده".

 

 

دیدگاه‌ها