کد خبر : 1695811 | 24 تیر 1399 ساعت 10:39 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

گلساز و گلزن نساجی در یک قاب (عکس)

نساجی بعد از یک امتیاز ارزشمندی که در آبادان و در مصاف با صنعت نفت گرفت حالا مهیای بازی با دیگر تیم نفتی یعنی نفت مسجد سلیمان می شود.

به گزارش "ورزش سه"، روند نتیجه گیری نساجی در هفته های اخیر تغییر کرده و این بدون شک به خاطر مسایل روحی و روانی تیم بوده جایی که علی شجاعی سازنده گل نساجی در بازی با صنعت نفت هم بدان اشاره می کند؛ جایی که گفته بود با آمدن محمود فکری من از نظر روحی و روانی شرایط بهتری برای بازی پیدا کرده ام. علی شجاعی که پیش از آمدن محمود فکری تنها در بازی با شاهین بوشهر پاس گل داده بود در سه هفته اخیر و در بازی با ماشین سازی – تراکتور و صنعت نفت هم برای تیمش موقعیت گل ساخت و شمار پاس گل های خود را در نساجی به عدد 4 رساند. 

 

در بازی با صنعت نفت رحمان جعفری مهاجم جوان و شمالی نساجی روی پاس علی شجاعی موفق به گلزنی شد؛ مهاجمی که به زعم علی شجاعی پیش از این به خاطر بدشانسی موفق به گلزنی نمی شد و اگر همین روند را دنبال کند در آینده ای نزدیک می تواند در اردوی تیم ملی حاضر شود. 

 

1511091

 

بدون شک نساجی در هفته های اخیر از نظر مهره تغییر نکرده است و حتی مهره های خوبی را هم از دست داد. احسان قهاری و محمد عباس زاده مصدوم هستند؛ مهرداد کفشگری خداحافظی کرده و بعضی از خریدهای زمستانی اصلا نتوانسته اند به تیم کمک کنند و این در حالی بود که آنها به جای مهره های ارزشمندی چون میلاد سرلک – حسن جعفری و... بخدمت گرفته شده بودند. در چنین شرایطی بازگرداند نساجی به روزهای خوب یک هنر بود که محمود فکری و هم چنین کمک هایش این هنر را داشتند. محمود فکری این هفته و در بازی با صنعت نفت در غیاب عرفان معصومی محروم مجبور شد از نوید عاشوری که پلی میکر است در پست هافبک دفاعی استفاده کند و این به خاطر کمبود بازیکن روی نیمکت است. 

 

نساجی با حفظ این روحیه اگر روند نتیجه گیری را در هفته های پایانی دنبال کند به طور حتم به یکی از تیم های نیمه بالای جدول تبدیل خواهد شد.

دیدگاه‌ها