کد خبر : 1695841 | 24 تیر 1399 ساعت 12:38 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

محکومیت پیام به پرداخت طلب پنج بازیکن 

نماینده مشهد از لیگ والیبال کنار گذاشته شد؟

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال، باشگاه پیام خراسان را به پرداخت طلب پنج بازیکن لیگ برتر سال ۹۸ خود مکلف کرد.

نماینده مشهد از لیگ والیبال کنار گذاشته شد؟

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز دوشنبه ۲۶ خردادماه برای رسیدگی به درخواست علیرضا بهبودی، محمدحسن صنوبر، مجتبی شبان، بهرام فرید و بهروز کمالی‌فر، مبنی بر درخواست الباقی مطالبات قرارداد سال ۹۸ آن‌ها از باشگاه پیام خراسان برگزار شد.


بازیکنان در این نشست دریافت الباقی مبالغ قراردادشان را تا پایان نیم فصل اول سال ۱۳۹۸ مطرح کردند و نماینده باشگاه هم درخواست مهلت تا ۱۵ تیرماه جاری را داشت که مشروح اظهارات طرفین در صورتجلسه منعکس شد.
نظر به این که تا تاریخ مذکور پرداخت الباقی مبالغ، انجام نشده و رضایت بازیکنان جلب نشده است، کمیته انضباطی فدراسیون والیبال با اعلام ختم رسیدگی، رای زیر را صادر کرد.
نظر به این که علیرضا بهبودی، محمدحسن صنوبر، مجتبی شبان، بهرام فرید و بهروز کمالی‌پور به عنوان بازیکن با باشگاه پیام خراسان تا پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر سال ۱۳۹۸ در مسابقات شرکت کرده و مبلغ تعیین شده از سوی سازمان لیگ تا پایان نیم‌فصل اول سال ۱۳۹۸، معادل چهل و پنج درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند، ادعای بازیکنان مشروحه فوق، حمل بر صحت تشخیص داده شد.


به این ترتیب با استناد به صورت جلسه سازمان لیگ با باشگاه‌ها، باشگاه پیام خراسان مکلف است تا نیم فصل سال ۱۳۹۸ چهل و پنج درصد از مبالغ قرارداد این بازیکنان را پرداخت کند.

 

این رای در شرایطی از سوی کمیته انضباطی صادر شده که فدراسیون والیبال تا پایان وقت اداری امروز به باشگاهها مهلت تسویه حساب برای حضور در لیگ برتر سال 99 را داده بود. با توجه به عدم پرداخت این بدهی ها از سوی باشگاه پیام، احتمالا این تیم از لیگ برتر سال 99 کنار گذاشته خواهد شد.

دیدگاه‌ها