کد خبر : 1695860 | 24 تیر 1399 ساعت 13:38 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

اولین بار نبود که به جنگ یک چالس سخت رفتم

نوری بعد از شکست کرونا: یک هفته دیگر برمی گردم!

ملی پوش کشتی فرنگی بعد از شکست دادن کرونا اعلام کرد از هفته آینده می تواند به تمریناتش برگردد.

نوری بعد از شکست کرونا: یک هفته دیگر برمی گردم!

به گزارش "ورزش سه"، حسین نوری، ملی پوش کشتی فرنگی و دارنده مدال برنز جهان در سال 2017 که از حدود 2 هفته قبل به ویروس کرونا مبتلا شده بود، توانست این ویروس را شکست دهد.


با اینکه نوری وضعیت وخیمی پیدا کرده بود و به گفته پزشکان بخش اعظمی از ریه او با این ویروس درگیر شده بود، اما بعد از انتقالش به بیمارستان مسیح دانشوری و با پیگیری های مسئولان فدراسیون کشتی و پزشکی ورزشی، این فرنگی کار توانست کرونا را شکست داده و راهی خانه شود.


این ملی پوش کشتی فرنگی که بعد از مرخص شدن از بیمارستان باید چند روزی را هم در قرنطینه خانگی باشد، بعد از شکست دادن کرونا پستی اینستاگرامی منتشر کرد و نوشت:
«بار اولی نبود که به جنگ یک چالش سخت رفتم و مطمئنا بار آخر هم نیست.


معتقدم سختی ها میان که آدم ها رو با واقعیت های زندگی بیشتر آشتی بدن. هر بار که یک چالش رو پشت سر میذارم زندگی ام بیشتر معنا پیدا میکنه. یک چیز خیلی مهمی که بعد از هر سختی در تاریخ تجربه های ذهنم حک میشه اهمیت حضور و انگیزه ایه که از آدم های زندگی ام دریافت میکنم.


میخوام همین جا خیلی ساده از تمام دوستانم و خصوصا مردم عزیز کشورم تشکر کنم که من رو تنها نگذاشتن. اگر نتونستم پیام تک تک شما رو جواب بدم عذر میخوام ولی بدونید که پیام هاتون برام خیلی ارزش داشتن و خوشحالم که میتونم تا یک هفته دیگه به تمرینات برگردم.


یک تشکر واقعا ویژه از ریهیس فدراسیون، علیرضا دبیر دارم که بدون اغراق هر روز جویای حالم و روند درمانی من بود.‌ و همچنین تشکر می کنم از حمایت اسطوره کشتی فرنگی، حمید سوریان. بی شک ممنون زحمات پرسنل بیمارستان مسیح دانشوری هستم خصوصا دکتر ولایتی، دکتر طبرسی، و دکتر حفیظی.


و در آخر قدر دان زحمات آقایان حمید یاری، علی رجبی و نماینده محترم ماهنشان، آقای دکتر خاتمی و مهندس حسنلو هستم. به امید روزهای خوب که بتونم برای لحظه ای کوتاه دل عزیزان را شاد کنم.»

دیدگاه‌ها