کد خبر : 1695878 | 24 تیر 1399 ساعت 14:55 | 57.7K بازدید | 2 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

توافق عجیب اینتر و بارسا برای انتقال لائوتارو(عکس)

لائوتاور مارتینز در ماه آگوست و پس از اتمام کار بارسلونا و اینتر در رقابت های اروپایی به باشگاه کاتالان خواهد پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، زمان فعال سازی بند آزادسازی لائوتارو مارتینز هفته پیش به پایان رسید.

ستاره آرژانتینی در قرارداد فعلی اش بند آزادسازی به ارزش 111 میلیون یورو داشت، اما این بند فقط تا تاریخ 7 جولای برای تیم های غیر ایتالیایی قابل فعال شدن بود.

بارسلونا به دلیل مشکلات مالی در نهایت تصمیم گرفت تا بند فسخ را فعال نکند ولی این به معنای انصراف از جذب لائوتارو نیست.

 

طبق ادعای موندوپورتیوو، دو باشگاه به توافق رسیده اند که مذاکرات را فعلا متوقف کرده و به ماه آگوست موکول کنند. یعنی زمانی که بارسا و اینتر کارشان در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا به اتمام رسیده است.

طبق این گزارش، لائوتاور همچنان هدف اول و استراتژیکی سران براسا برای فصل بعد است اما قبل از هر چیزی، آنها قصد فروش چند بازیکن خود را دارند. بارسا پس از شیوع کرونا با مشکلات اقتصادی دست به گریبان است و برای جذب لائوتاور فعلا منابع مالی لازم را در اختیار ندارد.

نتو، آرتورو ویدال، موسی واگه، ساموئل اومتیتی، رافینیا، ایوان راکیتیچ و تودیبو بازیکنانی هستند که در لیست فروش باشگاه بارسلونا قرار دارند.

طبق گزارش موندودپورتیوو، دو باشگاه اینتر و بارسا روی رقم 70 میلیون یورو به علاوه جونیور فیرپو به توافق رسیده اند اما همه اینها منوط به این است که بارسا بتواند 70 میلیون یوروی مورد توافق را از فروش بازیکنانش به دست بیاورد. جالب اینکه رقم انتقال جونیور فیرپو خرید تابستانی فصل گذشته بارسا که یک نیمک نشین محض در فصل جاری بود، 41 میلیون یورو تعیین شده و گویا اینتر با آن موافقت نیز کرده است!

 

 

1511157

 

 

دیدگاه‌ها