کد خبر : 1695880 | 24 تیر 1399 ساعت 14:36 | 12.7K بازدید | 2 دیدگاه

مورد جالب مصدومیت ستاره فرانسوی

تمرینات 50 دقیقه ای کار دست گریزمان داد؟

آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسا به دلیل مصدومیت در بازی برابر وایادولید دو بازی پایانی بارسا در لالیگا را از دست داد.

تمرینات 50 دقیقه ای کار دست گریزمان داد؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، پس از بازی اخیر بارسا برابر رئال وایادولید بود که کیکه ستین در نشست خبری خود خبر از مصدومیت آنتوان گریزمان داد. ستاره فرانسوی به دلیل مصدومیت عضلانی بین دو نیمه درخواست تعویض داد.

 

 

1510517

 

 

دو روز پیش تیم پزشکی بارسا اعلام کرد که گریزمان به دلیل مصدومیت از ناحیه عضلات چهار سر ران، ادامه لالیگا را از دست خواهد داد و بین سه تا چهار هفته به دور از میادین می ماند. اگر همه چیز خوب پیش برود، او می تواند به بازی 18 مرداد برابر ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برسد.

 

نکته جالب در مورد گریزمان این است که او در دوران فوتبالش هرگز به خاطر مصدومیت های عضلانی بیش از یک بازی به دور از میادین نمانده بود. در 5 فصل حضور گریزمان در اتلتیکو، او تنها یک بار بازی با بتیس را به دلیل مشکل عضلانی از دست داد و در دیگر دیدارها اگر محروم نبود، در دسترس دیه گو سیمئونه قرار داشت.

برخی معتقدند علت مصدومیت گریزمان به نوع تمرینات بارسا بر می گردد. اخیرا مالکوم برزیلی که بارسا را به مقصد زنیت ترک کرده، گفته بود که در روسیه دو جلسه تمرین می کند و در بارسا روزی 40 تا 50 دقیقه!

 بارسلونا در طور فصل با مشکل مصدومیت های عضلانی بازیکنانش دست به گریبان بوده و اخیرا فرانکی دی یونگ نیز به خاطر همین موضوع چند بازی را از دست داد و قرار است پنجشنبه برابر اوساسونا به میادین برگردد.

 

 

1294436

دیدگاه‌ها