کد خبر : 1695886 | 24 تیر 1399 ساعت 15:55 | 16K بازدید | 2 دیدگاه

کار در سه لیگ ؛ مورد عجیب پاشازاده

شاید مهدی پاشازاده تنها مربی دنیا باشد که در یک فصل در سه سطح فوتبال یک کشور، سرمربیگری کرده است.

کار در سه لیگ ؛ مورد عجیب پاشازاده

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه شاهین بوشهر امروز رسما مهدی پاشازاده را به عنوان جانشین میشو کریستوویچ در این تیم معرفی کرد. شاهین که در قعر جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و گزینه ی اصلی سقوط به لیگ دسته یک است، جهت بقا در لیگ برتر، سکان هدایت تیمش را به پاشازاده سپرده است.


اما نکته ای که در مورد سرمربی جدید شاهین وجود دارد، جالب و تا حدودی عجیب است. پاشازاده این فصل فوتبالی را به عنوان سرمربی شهرداری بندرماهشهر در لیگ دسته ی دوم آغاز کرد. او با این تیم خوزستانی نتایج نسبتا خوبی نیز گرفت و تا قبل از شیوع کرونا، رقابت سختی با پاس همدان جهت صعود به لیگ دسته ی اول داشت. در حالیکه 5 هفته به پایان لیگ دسته ی دوم باقی مانده بود، تیم پاشازاده با 6 امتیاز کمتر نسبت به پاس همدان در رده سوم جدول گروه ب لیگ دسته ی دوم قرار داشت که با توجه به شیوع کرونا در ایران، این رقابت ها لغو شد.


با شروع مجدد فوتبال در دوران کرونا، مهدی پاشازاده از جمع ماهشهری ها جدا شد و یک دسته بالا تر رفت. او از لیگ دسته دوم و جنوب غربی ایران، به لیگ دسته اول و شمال آن رفت و هدایت سپیدرود رشت را به عهده گرفت. نماینده ی رشت که در لیگ دسته اول وضعیت جالبی ندارد و در آستانه ی سقوط به لیگ دسته دوم قرار دارد، در نخستین بازی تحت هدایت پاشازاده که جانشین نادر دست نشان شده بود، مقابل ملوان به نتیجه ی مساوی رسید و در دومین بازی نیز مغلوب گل ریحان البرز شد. در حالیکه هنوز 10 روز از خبر رسمی پیوستن پاشازاده به سپیدرود نگذشته است، این مربی از جمع رشتی ها جدا شد و مجددا به جنوب کشور بازگشت تا هدایت شاهین را این بار در لیگ برتر به عهده بگیرد. شاهین که همچون سپیدرود برای فرار از سقوط به یک لیگ پایین تر تلاش می کند، کار را به پاشازاده سپرده است تا بلکه او بتواند به عنوان چهارمین مربی این فصل شاهینی ها، نماینده ی بوشهر را در لیگ برتر حفظ کند.


به هر حال، چیزی که مشخص است اینست که پاشازاده فصل عجیبی را پشت سر گذاشته است. او ابتدا در لیگ دسته دوم سرمربی شهرداری بندرماهشهر بود، سپس در دو بازی هدایت سپیدرود در لیگ دسته ی اول را بر عهده داشت و حالا نیز به عنوان سرمربی شاهین بوشهر در لیگ برتر انتخاب شده است. باید دید شاهین می تواند در ادامه ی لیگ نتایج لازم را بگیرد و مانند حرکت رو به بالای پاشازاده که از دسته ی دوم به لیگ برتر آمد، آنها نیز از قعر جدول جدا و به رتبه های بالاتر صعود کنند یا خیر.

 

دیدگاه‌ها